ook een heel licht streepje maar wel gezwollen borsten

A

Anoniem

Guest
JOEEPPPPIIEEEEE ook ik heb een heeel licht streepje.

Had wel al het vermoeden maar durfde het niet te hopen. Ben wel erg bang. Heb namelijk in april mijn tweede miskraam gehad.

ERG spannend. Morgen nog maar een keer testen dan.

Sabnao

Gefeliciteerd!!!
Een streep is een streep. En ik kan me voorstellen dat je het spannend vind. Omdat
je ook weet hoe het helaas kan gaan. Maar de natuur doet zijn werk en gelukkig gaan
er nog altijd meer zwangerschappen goed dan fout.
Geniet ervan!
Liefs melanie

he hoi,

van harte gefelicteerd!!! hoe licht ook, he, een streep is een spreep.
Meid,  geniet ervan en probeer je niet te druk te maken, gezien je ervaringen.
ga er gewoon vanuit dat je  over 9 maanden (of 8 inmiddels) een mooi wondertje in je armen hebt!

Liefs Mienetje  
(10 wkn)

He meis

Echt super leuk na 2 miskramen toch weer raak. Van harte gefelicteerd, geniet er van zo lang het kan. En nu maar duimen dat het goed blijft gaan.

Ik heb zelf ook 2 miskrmen gehad in een jaar. Wij zij het ook weer aan het proberen.

Nogmaals geniet er van. Gefeliciteerd.

Veel liefs berna

hoi hoi

je had net ook op die van mij gereageerd zag ik!!!

een heeeeeel licht streepje maar ik durf het nog niet tegeloven,maar hoop cker dat het raak is we zijn nu 1 jaar bezig!!!

ik hoop ook voor jou dat het raak is!!!

ik heb nergens geen last van,ja een zere onderbuik,daarom denk ik ook dat mijn ongi er elk moment aan kan komen,en wat pijnlijke borsten maar dat heb ik wel vaker ,daarom kan ik het ook niet geloven!!!!

welke test heb jij gedaan?? ik van de KRUITVAT!!!

ik heb net ook ff uitgerekend waneer ik dan uitgeteld ben 5 maart 2007!!!

xxxtam80

Hoi tam,

Ik had testjes van de apotheek. In de bijsluiter stond ook het liefst met ochtendurine maar ik kon natuurlijk niet wachten.

Heb zelf wel het gevoel dat het echt zo is ook al is het een licht streepje.

Wel grappig maar een paar dagen verschil.

Mocht ik je hier niet meer zien reageren dan vast wel bij de maart 2007 moeders.

Succes de eerste weken en ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.

Sabnao

ha sabnao,

gefeliciteerd meid! Hartstikke mooi!
Ik heb mijn NOD op 8 juli en als het gelukt is kom ik ook naar het maartforum. Spannend hoor.

Geniet van je zwangerschap meid!
Liefs,
Tess

ha sabnao,

gefeliciteerd meid! Hartstikke mooi!
Ik heb mijn NOD op 8 juli en als het gelukt is kom ik ook naar het maartforum. Spannend hoor.

Geniet van je zwangerschap meid!
Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan