ook een juli baby

Hallo,
Ik wil me graag bij jullie voegen. Ik ben op 18 juli uitgerekend. We wisten het allemaal pas redelijk laat dat we zwanger waren, dus dat maakte het een extra grote verrassing. Ik dacht pas dat er misschien iets aan de khnd kon zijn toen ik steeds flauw viel op m'n werk. Gelukkig is dat nu voorbij en heb ben ik alleen nog maar moe en misselijk. Ik ben ook wel een beejte jalours als ik jullie hoor praten over minder werken. Zelf ben ik arts in opleiding en moet ik gewoon 48 uur per week minimaal werken (meestal zitten we rond de 60-70 uur). Daarnaast moet ik ook nog diensten draaien, waardoor ik net 2 weken klaar ben met mijn nachtdienst. Ach ja, ik overleef het allemaal wel en velen zijn me al voorgegaan.
Ik verheug me er al op om jullie berichten te lezen, dan voel je je tenminste niet meer zo alleen met je kwaaltjes.

groetjes,

Hoi,

nou, in mijn geval is het niet fijn hoor minder werken, het is een must...

Maarre, als het jou te zwaar valt zul jij ook minder moeten gaan werken. Een zwangerschap kost nu eenmaal veel extra energie, bij de een meer dan de ander..

Maar leuk dat je ook een juli mama wordt, welkom!

gr Yosha

Gefeliciteerd! En zodra het werk toch teveel word raad ik je aan om echt minder te gaan werken. Doorwerken terwijl je kapot bent is ten nadele van je kindje!

Succes!

Van harte gefeliciteerd!!

Tja helaas is het niet in ieder beroep gemakkelijk om minder te gaan werken. Docenten, ondernemers, artsen zijn toch beroepen waar je niet even kunt zeggen:" ehh ik werk vanaf nu een paar uurtjes minder" er zijn letterlijk mensen afhankelijk van je en de zorg kan niet altijd worden overgenomen.

Ik moest toch wel een beetje lachen toen ik je verhaal las. "Arts in opleiding herkent eigen zwangerschap niet."

Wel heel vervelend dat je zo veel flauwviel. Je had jezelf en het kind onverhoopt kunnen bezeren. Had je geen andere opvallende klachten? Kleding die niet meer past, pijnlijke borsten, uitblijvende/lichte menstruatie, elke ochtend misselijk??? Helemaal niks??

Nou in ieder geval welkom en heel plezier met jouw zwangerschap.

Welkom & gefeliciteerd!
Wel vervelend dat flauwvallen, bij mij bleef het steeds mij net niet tegen de vlakte, gelukkig.

Ik werk ook nog gewoon al mijn uren, ik kan ook niet zomaar mijn behandelingen halverwege afbreken. Maar ik zou wel kijken of je het trekt. Alles voor de kleine nietwaar!

Terug
Bovenaan