ook een juni mama

Hallo allemaal,

Mijn naam is germaine ben 36 jaar en ik ben nu 34 weken zwanger van mijn eerste kindje. We weten niet wat het wordt, mag hij/zij helemaal zelf weten vinden wij ;o) Maar ik ben wel heel erg benieuwd hihi!!
Ik ben nu net met verlof, maar pfieuw ondanks dat ik er zo naar uitkeek.... wat moet ik nou nog 6 weken lang als iedereen verder aan het werk is.
Als jullie nog leuke tips hebben en dan niet kleertjes wassen en ramen zemen (is niet echt mijn hobby zeg maar) wat ik kan doen dan hoor ik het graag.
Ik voel me nog top fit in ieder geval heb echt een super zwangerschap!

Groetjes germaine

hallo germaine,
welkom bij de juni mama's wat fijn dat je zo'n superzwangerschap hebt! Is het je eerste kindje? Naast de huishoudelijke klusjes houd ik me vooral bezig met lekkere taarten bakken, puzzelen, lezen, weblog bijhouden, en spelletjes doen en knutselen met mijn kinderen (ik heb er een van 6 en twee van 4, en ben nu 35 weken zwanger van onze 4e).
Nou ik ben erg benieuwd wat het bij jou gaat worden!! Leuk dat je mee komt schrijven!
Hopelijk wordt het hier weer wat drukker als iedereen met verlof is (ik zelf ook pas sinds afgelopen woensdag), want het is op het moment erg rustig hier!
groetjes, Yvette

Hoi Germaine,

Welkom hier! Ik heb morgen mijn laatste dag en kijk er echt naar uit. Wij zitten nog in de verbouwing dus kleertjes wassen enzo heeft nog geen zin. Wat ga ik dan wel doen? Ehhh boek lezen, lekker middag dutje doen, lekkere shakes maken van vers fruit. Hopelijk genieten van de zon. Nog even op bezoek bij een vriendin en waarschijnlijk komen daar nog wel wat afspraakjes bij. En verder, lekker rustig aan doen, benen omhoog en mijn lichaam de tijd geven opzich voor te bereiden op de bevalling. Oh ja en spelen met mijn dochter (2jr) die heeft ook haar aandacht nodig.

Tips:
* Lees dat boek eens wat je al die tijd al wilde maar nooit tijd voor had
* Ga uitgebreid in bad/douche
* Kijk die serie op tv die je wilde zien maar ook geen tijd voor had
* Neem een lekker middag dutje
* Bereid een gezonde lunch of snack
* Neem rust, plan niet alle dagen vol, je hebt deze tijd nodig om je lichaam voor te bereiden.

Ik ga nog even werken,

groetjes nanda, 33+5dg zwanger van nr 2

Dank jullie wel voor de tips, ik begin inmiddels iets meer rust te krijgen en ben in ieder geval gestopt met het zetten van de wekker ... waaarom zou ik!
Het is ook wel een   bepaalde flow waar je in moet komen denk ik.
dit is mijn eerste kindje dus ik ben hele dagen alleen thuis en ik heb niet echt veel mensen in de buurt die niet werken overdag, dat maakt de dagen gewoon wat lang, Maar ach over 2 weken heb ik nog een examen anatomie af te ronden, dus ik weet wel wat te doen alleen tja ... hihi daar heb ik dan geen zin in!!
Maar het begin is gemaakt en het genieten begint langzaam te komen.

groetjes germaine

hoi hoi!

Ik heb ook inmiddels verlof en weer wat meer tijd om hier te komen posten.
Lekker kletsen over de zwangerschap en kan niet wachten tot het kamertje af is en ik echt kan beginnen met inrichten en tuttelen
Is jullie kamertje al klaar? Heb je alles binnen voor de babyuitzet?
Als het kamertje af is kan ik lekker de kasten inruimen en kijken wat ik nodig heb, dan nog even lekker shoppen. Daar heb ik echt zin in!

Groetjes!

Terug
Bovenaan