Ook een negatieve uitslag gekregen.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ook mijn vriend en ik hebben een negatieve uitslag gekregen op het sperma onderzoek.
Mijn vriend heeft maar 1 testikel ( is nooit ingedaald)
Nou is er wel levend zaak maar het beweegt niet tot nauwelijks.
We worden nu door verwezen om te kijken hoe het nu verder gaat. Hoop zo dat het goed komt en we toch op een "normale"manier zwanger worden.

1 positief ding ben 3 dagen overtijd en ga morgen testen. Hoop dat het positief is. En anders is het maar af wachten of we ooit kinderen kunnen krijgen.

Liefs Inge

Hoi Inge,
Ik kan me erg goed voorstellen hoe je je voelt en dat jullie erg verdrietig zijn over de uitslag. Ik hoop echt voor je dat de test morgen positief is. En anders nog niet bij de pakken neer gaan zitten hoor! Er zijn zoveel mensen die nog wel zwanger raken via IUI of IVF. Ik probeer me ook echt aan die gedachte vast te houden. Laat je me weten hoe de andere onderzoeken uitpakken? Ik zal jou ook op de hoogte houden (4 dec dus naar de gyn)

Liefs Judith

Jeetje meiden, wat een teleurstelling. Heb vandaag nog aan je gedacht, Inge. Ik baal echt voor jullie. Hoop dat voor jullie beide toch de zon weer gaat schijnen. En dat een zwangerschap in de toekomst toch gewoon mogelijk zal zijn. Zal in ieder geval stevig duimen op een positieve zwtest dit weekend Inge!!
Judith en Inge,  liefs en sterkte.

xxx Annette

Judith en Annette
bedankt voor jullie reactie!

Mijn vriend wil het testen nog uitstellen tot maandag  maar dat red ik niet.    
Ik ben op van de zenuwen.

Jullie horen het nog wel!

Kus Inge

wat klote zeg
ik hoop echt dat je test positief is
ik zal zeker duimen

liefs ikjes

Hoi Inge,

Geef de moed niet op hoor en wie weet test je gewoon harstikke positief.
Ik zal in ieder geval voor jullie duimen.

Liefs Linda

Bedankt voor jullie lieve reacties
ik hou jullie op de hoogte

ben onwijs zenuwachtig
mijn vriend is nog aan het werk tot 11 uur
misschien dan al testen

hmmmm ben je normaal regelmatig. Zoja ga dan maar testen ik duim heel hard voor je.
AAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUW MIJN DUIMEN DOEN ZEER HOOR

Liefs Linda

Terug
Bovenaan