ook een okt-mama

dag dames...

even voorstellen: ik ben 23 jaar en heb vanmorgen een positieve test gehad!
helaas in november een miskraam gehad, dus we gaan ook nu een onzekere periode tegemoet. eerst die 3 maanden door en dan hoop ik genieten!

ik hoop dat we veel steun en plezier aan elkaar zullen hebben de komende maanden meiden!!!!

hoihoi
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook zwanger en heb 4 maanden een miskraam gehad met 4 weken. Ben nu bijna 5,5 week zwanger dus wel iets verder dan eerst.

Ik voel hetzelfde als jou dat je een onzekere tijd tegemoet gaat. Dit ervaar ik ook. Bijv elke keer als ik naar de toilet moet hoop ik geen bloed te zien in me slipje en elke buikkramp oei ik let echt op alles. Maar tot nu toe niks schrikbarends.

Ik wens je veel sterkte de komende tijd en hopelijk gaat alles goed met ons he ;) Probeer je niet te veel druk te maken en er wel van genieten. Ik probeer dit ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan.

Groetjes,

hallo,
van harte gefeliciteerd... ik weet precies wat jullie mee maken. ik heb 2 x achter elkaar een mk gehad en ben 21 jaar.
ik ben nu 17 weken en kan het nog niet geloven.. het blijft onzeker!
ik mag elke week op echo komen (dit doe ik alleen als ik onzeker ben) en dan zie ik een klein ukie dus waar gaat die onzekerheid over denkt iedereen... tsja dat heb je niet in de hand he!
ik hoop voor jullie dat jullie een goede zwangerschap hebben en dat alles goed gaat!

liefs een juli mama!

Gefeliciteerd iedereen!!!

ik ben 29 en zwanger van mijn 1e kindje.
Het is nu echt een spannende tijd , ook ik heb een aantal keer een mk gehad.
Dan kijk je in het begin toch even anders tegen de zwangerschap aan.
Je hebt het gewoon niet in de hand en we hopen er het beste van!.
Good luck mama´s!!!!!

Terug
Bovenaan