ook een oktober mama

hallo

Even voorstellen ben jolanda 29 jaar en ben nu bijna 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Ben 10 oktober uitgeteld. We zijn er erg blij en vind het allemaal heel spannend.

Groetjes jolanda

Welkom bij de club, Jolanda!
De club groeit aardig zo met alle oktober-mamma's.
Fijn om ervaringen te delen. Voor ons is het de eerste en dus erg spannend allemaal. Omdat de familie het nog niet weet kan ik nog niet terecht bij ouders, (schoon)zus, etc...
Ik lees graag jullie verhalen en reacties meiden. Dan helpen we elkaar door deze spannende eerste weken heen!

hoi Jolanda,
welkom:D hier zwanger van de 2e, de eerste is bijna een jaar. is bijzonder he, zo pril maar al zo aanwezig.... de hormonen gieren af en toe door me heen:D
op naar de 12 weken...

@oktobermamma. Vind het ook fijn om ervaringen met anderen te delen. Dus niemand van je familie weet het al. Ik heb het wel al aan een aantal naast familie verteld maar meer om bepaalde omstandigheden. En we helpen elkaar zeker de spannede weken door.

@mamapukkie. Nou inderdaad op naar de 12 weken mag wat mij betreft wel zo ver zijn hahha.

Hallo,

Ik ben Myra en ben ook een "oktober mama" JIPPY!!!
Dit is voor het eerst dat ik me op een forum heb aangemeld.

Ik ben moeder van een zalige meid van bijna 2, en nu bija 6wk in verwachting van onze 2e. Zooo spannend! ik heb in Dec '10 een miskraam gehad en daar ben ik behoorlijk van geschrokken!!! Ik heb het nieuws daarom nog aan niemand verteld. Ben zo bang dat het weer mis gaat! Maar goed, elke dag is er1! Mijn 1e zwangerschap was een makkie! Maar het is net of dat ik me bij de 2e veel meer zorgen maak,.... herkent iemand dat? En zijn er maar 35+ moeders? Ik wordt in maart 39!!

Terug
Bovenaan