ook een "koosnaam"

A

Anoniem

Guest
Ik hoor sinds kort bij het forum augustus 2007 moeders en heb daar de vraag ook gesteld. Hebben jullie ook een koosnaam voor dat kleintje in jullie buik? Bij mij is het begonnen als geintje bij de eerste..... repelsteeltje, bij de 2e ieniemienie omdat   ik het zo vroeg vertelde aan mijn beste vriendin. (repelsteeltje omdat iedereen zat te vissen naar namen) en nu bij de derde hummeltje... GEwoon omdat ik daar een veilig en geborgen gevoel bij krijg....
Dus ben benieuwd of er hier meer zijn die dat ook hebben!!
Groetjes ieniemienie

Hoi,

Wij noemen onze kleine welpje (2). Mijn man noemt mij altijd tijgertje dus vandaar zwangere tijger met welp.

Ingeborg

Hoi hoi,

leuk topic...

Bij ons is het onze Sjaan...lekker brabands...hihi

Ik kon bij de eerste de naam heel goed stil houden, maar nu wil ik m nog wel eens bijna verklappen....

Groetjes Valerie

Mijn man is Duitser, en noemde de kleine voor de grap een keer "Egon"  - dat arme kind! Nu is het nog blijven hangen ook... Ik hoop maar dat hij/zij (we weten niet of het een jongen of een meisje is) niet al voor de geboorte een trauma oploopt...  Eerst noemde ik 'm nog Friemel, maar dat is toch niet blijven hangen, terwijl dat toch een stuk liever was, haha!

We hebben voor straks al wel leukere namen uitgekozen hoor! :-D
~Hilde

Mijn dochter van bijna 4 heeft bedacht dat het een meisje gaat worden..... en noemt haar al Rita. Grappig hoor! Wij hebben d'r zelf maar kleine Rinus bij verzonnen.

Dus het is altijd kleine Rita of kleine Rinus! Maar we hebben voor april, zodra het geboren is, toch echt andere namen verzonnen.

Groetjes  Sandra

Onze eerste noemden we meestal spruit. Vraag me niet waarom. Nu heet hij Ynze.
Deze tweede noemen we Josefien. Ik had nl het gevoel dat dit een meisje zou worden. Toen ik dat tegen mijn moeder zei, brulde zij meteen enthousiast "Josefien"!
En dat blijft het nu tot het eind maart een eigen naam krijgt.

greet

In het begin van de zwangerschap noemde ik het frummeltje. Ik vond dat zo lief klinken!! Ik ben nu 33 wk zwanger en weet dat het een meisje gaat worden. Wij hebben ook al een naam voor haar, maar ik vind het nog vreemd om haar nu al zo te noemen.

Groetjes,
Marianne

Terug
Bovenaan