ook een september moeder!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb al vaak gelezen hier op het sept. forum. maar lang niet gereageert! ik ben uitgeteld op 14 sept. van mijn 3e kindje, voor mijn man is het de eerste.   ik ben heel ziek tijdens de zwangerschappen, de eerste 4 maand ziekenhuis in en uit. 5 keer opgenomen geweest met hyperemesis gravidarum. nu gaat het wel beter hoor, gelukkig! wel gebruik ik medicijnen voor de misselijkheid, zonder wil niet, dan braak ik alles aan elkaar. maar het is af te zien!! ik word ingeleid met 38 week, dat is over 3 week!! met de baby is alles heel goed! is 2 week voor in de groei! zit nu op 5 pond! de baby komt nu op 37 week, dus eigenlijk hoop ik dat de baby er over 2 week al uit wil. we zien wel!
tot zover mijn verhaal!

Groetjes Tamara

hoi
jeetje dat is ook wat om zo zwanger te zijn
tja ik vind het ook geen roze wolk hoor
wel fijn dat ze je gaan inleiden met 38 weken en zeker dat de kleine goed op gewicht zit
zo zie je maar die neemt wel van je
ik ben al 20 kilo aangekomen de baby is iets te klein
succes met de laatste loodtjes en laat af en toe wat horen
gr marina

Welkom!!!!
Het lijkt me inderdaad een verschrikking om zo misselijk te zijn en te moeten overgeven.

Groetjes Miriam (36+2)

Hey Tamara!

Wat leuk om weer wat van je te horen! Ben zelf ook een tijd niet meer actief geweest op het forum, maar nu dus weer wel af en toe. Wat heb ik vreselijk veel bewondering voor je! Ik ben in totaal dan 4 keer opgenomen en met 16 weken werd de misselijkheid steeds minder en sinds 20 weken is het godzijdank helemaal weg, maar zo erg als jij het hebt dan ben je echt sterk als dat allemaal aan kan. Bij mij ging het geestelijk dus helemaal mis. In dezelfde periode is mijn tante aan kanker gestorven en blijkbaar heb ik die   misselijkheid aan doodgaan gekoppeld (zij lag er hetzelfde bij als ik) en heb ik dus een paniekstoornis gekregen. Ik dacht echt dat ik helemaal gek werd. Gelukkig heb ik hulp gekregen van het GGZ.   Ben daar een paar maanden 3 dagen per week in therapie geweest en nu heb ik de laatste weken helemaal geen aanval meer gehad. Maar om een lang verhaal kort te maken. Ik ben heel blij dat ik een kindje ga krijgen, maar hebt blijft dan ook echt bij deze ene van onszelf. Vind het heel knap dat jij bewust voor een tweede, derde en vierde kind heb gekozen, terwijl je wist dat je je weer zo beroerd zou gaan voelen.
Sommige verpleegstrers in het ziekenhuis deden ook of het allemaal psychisch was, maar wat blijkt.... mijn zus werd ook zwanger (ze is een heel ander type dan ik) en ook hypermesis. Ze is tot nu toe 3 keer opgenomen, maar wel elke ochtend nog steeds overgeven (18 weken).

Al met al is het dus een behoorlijk verhaal geworden en ik ben blij dat het einde voor je in zicht komt. Nog ff volhouden en dan heb je je kindje in handen. Heel veel sterkte!

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan