Ook een traktatie voor de juffen?

hoi hoi.
nee is niet persee gebruikelijk,
dat is wat je zelf wil.
de ene kiest ervoor om iets aparts te kopen en de andere kiest ervoor om de zelfde traktatie als van de kinderen te geven aan de juf!
volg je gevoel :)

Wij hebben het wel gedaan. Vroeger op de basisschool deed je dat ook. Dus daar kwam mijn gedachte vandaan.
 Wel hebben we gekozen voor iets niet eetbaars. Aan eetbare dingen zitten in deze tijd zoveel regels, met alle allergieen en gezond en corona enzo. Dus wij hadden een uitdeelboekje voor de groep (1-2 jr) en een tijdschriftje voor de vaste juffen op haar groepje. 
Oh en een jongetje dat van de week jarig was had van die kunstof diertjes uitgedeeld. Mijn dochter wil haar leeuw nu overal bij hebben. Krijg het niet meer uit haar vuistje haha!

Hoeft niet maar t is wel leuk en lief! Ik werk zelf in de kinderopvang en vind het echt leuk en lief als ouders een doosje chocola of een appeltaartje geven bij een traktatie. Toch gebeurt dit vaker niet dan wel helaas haha. Ik vind persoonlijk wel dat het erbij hoort en haal ook altijd wat lekkers voor de juffen als m'n dochters feest vieren bij peutergroep/gastouder/school.

Ik doe het de ene keer wel en de andere keer niet. Beetje afhankelijk wat ik laat trakteren. Als ik vind dat de gastouder wel hetzelfde kan krijgen dan doe ik dat. Maar als ze bijv rozijntjes trakteren, dan doe ik er wel iets anders bij voor haar. Meestal iets van een voorverpakt cakeje ofzo.

Ik ben basisschoolleerkracht en had meestal het meest zin in de traktatie die de kids kregen ipv de chocola of cake voor het team haha.
Ik zou de leidsters er wel bij doen ja. Is feest voor iedereen toch?

Terug
Bovenaan