Ook een update van mij.....

Hai dames,

Zoals jullie weten heb ik inmiddels mijn spoedoperatie achter de rug. (vanwege buitenbaarmoederlijk zwangerschap)

Ik moest afgelopen dinsdag op controle komen. Het goede nieuws is dat ik gewoon weer zwanger kan worden en er verander niet echt veel. En het vruchtje die vastzat in de eileider (die al dichtzat) is een stuk verwijderd, dus het kan niet weer gebeuren dat het in dezelfde eileider vast gaat zitten. Het vruchtje kon gewoon niet door de eileider naar de baarmoeder.  Ik heb nu letterlijk 1 eileider. Daar moet het mee lukken, mocht het niet lukken (afkloppen) dan wordt het IVF.

Maar wij mogen pas met IUI over 2 maanden verder gaan. Hebben we ook tijd voor ons zelf nu. Hopelijk is het weer snel raak en zit het dit keer wel goed.

Wel balen hoor, ik hoorde gisteren dat weer 2 kennissen ook zwanger zijn. En ook nog helemaal onverwachts. Ik ben  natuurlijk blij voor ze, maar zit nu voor het eerst met een dubbel gevoel en dat is helemaal niets voor mij, want ik gun juist iedereen alles......

Dus jullie horen een tijdje niets meer van mij, maar ik lees wel mee. Ik vergeet jullie niet hoor! Dames veel succes en degene die net zwanger zijn, geniet ervan en maak zo snel   mogelijk een echo!!!!

Groetjes Sabrina (Sab)

Hee Sabrina!

Geen nood hoor want met 1 eileider wordt je gewoon zwanger. Ik heb het vorig jaar ook gepresteerd. Het werd dan wel een miskraam maar toch het is gelukt.
Ik denk ook dat het goed is dat jullie even pauze nemen want het is toch niet niets wat je achter de rug hebt. Ik heb het 9 maanden na dato soms nog erg moeilijk met de miskraam. Ik zie dan 's nachts dat hartje op de echo weer kloppen. Wat ik wil zeggen is dat je de tijd  voor jezelf moet nemen en van elkaar moet genieten. Het gaat echt helemaal goed komen ook voor jullie!!

Dikke kus inge

Hoi,
Het is toch niet niks wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt en ik hoop dat jullie na die 2 maanden gauw zwanger zijn! En zoals Inge zegt, met 1 eileider kan het ook....
groetjes

Terug
Bovenaan