ook een update van mijn kant

Hoi allemaal

Ik ben alweer thuis van t ziekenhuis waar ik vanmorgen een afspraak had. Die gyn die ik vandaag had was erg duidelijk, het is een leeg vruchtzakje van een week of 5/6.. Die man die ik vorige week had was erg onduidelijk en zag t niet goed, die wilde een slag om de arm houden, maar gelukkig voelde ik al dat t niet goed was en had ik geen hoop.

Het is dus niet vanzelf gekomen en nu had ik 3 opties: wachten, pilletjes of weghalen. Dat laatste ging vandaag niet lukken dus ik heb net de pilletjes ingebracht en dan zou de miskraam vanzelf moeten komen... Ik zit dus af te wachten nu :S
Ray is naar zijn werk gegaan, die kan niet stilzitten en heeft zo'n druk programma, en Birgit is bij mijn schoonmoeder en kon nog een nachtje lager blijven... Ik hang dus lekker op de bank en zet vanmiddag wel wat filmpjes op ofzo...
Ik ben soms verdrietig maar wil er nu wel vanaf, hopelijk gaat alles snel en goed dat t klaar is. Ik moet de 30e voor controle, dan kijken ze of alles weg is.

Ik hoop dat t voorspoedig gaat want al met al ben je zo weer een paar weken verder, en dan te denken dat je dik een maand blij hebt rondgelopen met een leeg vruchtzakje in je buik :-(
Op de een of andere manier zie je ook ineens overal kleine babytjes en blije zwangere vrouwen.
Zelf de vrouw in de apotheek die me de pilletje gaf was zwanger! Ik voel me nu wel een magneet voor dat soort dingen.. Maar ach het zal bij mij ook wel weer een keer goed komen en dan ben ik extra blij dat ik last heb van alle kwalen vd zwangerschap (die ik nu niet meer had..)

Nou een heel verhaal, maar dan zijn jullie weer op de hoogte en ben ik t kwijt!

Evelien

O Evelien,

Wat een ellende. Ik hoop voor je dat het allemaal snel achter de rug is. Ik kan me voorstellen dat je dat nu zelf ook graag wilt. Het is niet leuk om te weten dat het er nog zit.

En natuurlijk hoop ik dat je alsnog snel zwanger bent en dat dan alles goed gaat.

Heel veel sterkte en geniet lekker van je filmpjes.

Groetjes
Inge

Hee meid,

Wat jammer dat het toch niet zo mag zijn. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt alleen ik heb wel voor een curretage gekozen omdat je dan dus wel zeker weet dat het meteen achter de rug is. En ja, ook ik zag toen ineens overal baby's en zwangere vrouwen. Als je er eenmaal mee bezig bent, vallen dat soort dingen meteen meer op.
Ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat je de draad snel weer kunt oppikken.
Enne, ik was na de curretage meteen weer zwanger dus hou vertrouwen in je lichaam.

Groetjes en heel veel sterkte,
Maike

Hey,

Bedankt voor de lieve reacties!
Ik ben een beetje in de war, maar ik denk dat t al gebeurd is??? Om 10u heb ik de tabletjes ingebracht en ik merkte net wel dat ik bloed verloor dus ik ging even naar de wc en toen ik me ontspande voelde ik ineens wat en"plons!" t was denk ik ter groote van mijn duim, dus ik denk dat het eruit is.. Ik heb helemaal geen krampen, alleen een beetje zeurderig gevoel en slapjes.. Nou als dit t inderdaad was, dan viel t wel mee qua pijn etc!

Ik probeerde nog te kijken, maar we hebben een wandcloset waar t gat in t midden zit, en t was al naar achter geschoten en om nou tot boven mijn pols erin te gaan zitten... dat wilde ik niet. Ik baal nu dat ik niet beneden naar de wc ben gegaan (die is wel normaal) maarja dat t zo snel zou gaan...

Ik wacht nog maar even af, en kruip lekker in mijn joggingbroek op de bank met een bakje thee... en ga t even verwerken denk ik.. Wat raar zeg...

Nou ik hou jullie op de hoogte (sorry voor evt details waar jullie niet op zaten te wachten)

Jammer ook dat ze je nu toch nog ff door hebben laten lopen. Ik hoop dat je je rust goed pakt nu en over een tijd weer van een volgend wondertje mag genieten!!

Liefs,

Terug
Bovenaan