ook een verschrikkelijke nacht gehad

A

Anoniem

Guest
hallo ik wil even mijn verhaal kwijt, en hopelijk hebben jullie tips voor me.  ik werd vanacht ook wakker (ik las net het verhaal van saskiaenmaik en mijn verhaal lijkt er erg op) met verschrikkelijk veel pijn in mn buik, en aan mn linkerzijkant, daar is het nog het ergst.

ik heb gewoon lopen janken vd pijn en mn vriend zn armen kapot geknepen, ik dacht ook echt dat het mis ging, want ben vandaag nog maar precies 13 weken. het leek wel of ik gek werd, maar die pijn heb ik nu nog. (is dus constant al)

er is wel net een echo gemaakt in het ziekenhuis en daar was alles goed, ze zegt dat het mijn baarmoeder is die zo rekt. maar ik heb nog nergens gelezen dat dit zo ´n pijn kan doen, vooral niet rond je 13e week.

ik heb geen pijn bij het plassen dus een ontsteking zal het wel niet zijn toch?

de pijn  is door heel mn buik, de zijkanten, en mn rug, en `glijd`door naar mn vagina, alsog het daar uit elkaar knalt.

maar de gyn. zei dus dat het er allemaal oke uitziet. dus ik weet het ook niet meer. dit is geen pretje in ieder geval. ben ook heel erg jankerig nu.

liefs diana

Meid toch 1 tip.

Breng urine naar de ha. Voor hetzelfde geld is het net als bij mij een ontsteking.
Is dit het niet dan is het idd bandenpijn. Dat komt idd door de groei van je baarmoeder.

Succes.

XX Saskia 21 wk

Inderdaad een blaasontsteking kan erg pijnlijk zijn. ff bellen dus.

Ik heb  deze  pijn  gehad en heb het ziekenhuis gebeld. Ik sprak toen de verloskundige en die zei pijnen die van de zijkant komen zijn je darmen. Als je het echt beneden in het midden voelt en het is stuwend dan is het niet goed.
Hoe is het met de stoelgang? Door het week worden van je darmen door de hormonen voel je namelijk niet dat je moet en krijg je vreselijke krampen.  Groeikrampen lijken me inderdaad niet zo vreselijk pijnlijk.

gr.Ing

bandenpijn of groeipijn lijkt me niet zoveel pijn doen nee, maarja ik weet in principe niks want dit is mijn 1e zwangerschap.

mijn stoelgang is goed, ik ga nog steeds 1x per dag soms 2x per dag.
ik zal morgen maar naar de dok gaan om mn urine te laten checken. maar het plassen zelf doet geen pijn. ik heb al heel vaak blaasontsteking gehad en voelt heel anders.

ben benieuwd morgen....

Hoi diana,

Mijn vk vertelde mij omdat ik vaak last van blaasontsteking had voor mijn zwschap dat een blaasontesteking heel anders kan voelen als je zw bent.
Ik zou dus voor de zekerheid even een testje laten doen..
Sterkte

Groetjes

Ik zou in ieder geval niet zelf gaan dokteren en raden wat het kan zijn....gewoon even naar iemand die er verstand van heeft gaan, daar zijn ze tenslotte voor!!!!!

Succes Yvonne

Ja, urine wegbrengen. Een blaasontsteking lijkt enorm veel op bandenpijn. En ik heb al meerdere keren op het forum gelezen dat de vk of gyn dat niet opmerkte en dat het toch zo was. Ik heb het zelf drie weken geleden gehad, met een kuurtje van vier dagen was ik er zo weer vanaf.

Sterkte! Groetjes, Marisa

Ik had zelf ook verschrikkelijk veel pijn in m'n buik, vanaf ongeveer de innesteling tot ca. 14 weken zwangerschap meen ik me te herinneren. Het voelde als een combinatie van verschrikkelijke menstruatiepijn en voedselvergiftiging - ik zat 's nachts zwetend op de wc, echt verschrikkelijk. Ik had dus geen blaasontsteking, het kwam echt door het groeien van de baarmoeder.

Normaal heb ik ook erg veel last van menstruatiepijn, jij ook? Volgens mijn verloskundige zou het kunnen dat ik daardoor gewoon meer pijn heb dan anderen. Maarrrr... ik ben intussen 31w3d zwanger, en hoewel ik verschrikkelijk   moe ben, gaat alles verder goed - met de baby dan :).

Moed houden, hoor! Sommige vrouwen hebben gewoon pijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het mis gaat. De meeste zwangerschappen resulteren gewoon in een gezond kind.

Sterkte ermee,
~Hilde

Terug
Bovenaan