Ook een vies praatje

Net als Aadje vaak met een "vies" praatje komt ga ik nu ook even tot in de details.

Vorige week heb ik geschreven dat ik nog steeds gekleurde afscheiding had de ene keer rozig de andere keer bruin. Mijn curettage is 6,5 week geleden precies na 28 dagen werd ik voor het eerst ongi, en hoe, heb nog nooit zoveel bloed gezien. Maar na een aantal dagen was mijn ongi over.

De ongi was over maar toch heb ik al 6 wk(vanaf curettage) dat er altijd nog wel iets gekleurds uit mij komt, of rozig of bruin. Afgelopen vrijdag de pijn gevoeld die mijn eisprong aangeeft, de pijn zit altijd rond de 14 dagen voor mijn volgende ongi, dus noem ik dat maar de eisprongpijn. Zondag hebben we onbeschermde seks gehad en ja sindsdien verlies ik geen gekleurde afscheiding meer.

Nu kan ik me herinneren bij mijn eerste mk dat ik na ong 2 wk geen gekleurde afscheiding meer had. Ik ben toen direct weer zwanger geraakt. Jullie raden het vast al, ik ben de eerste met de tweede keer gaan vergelijken. Zou het dan zo zijn dat....??? Of wil ik het gewoon dolgraag. Ik ben in ieder geval maar weer aan het foliumzuur begonnen.
Kennen of herkennen jullie iets in mijn verhaal? Ik ben in ieder geval maar weer aan het foliumzuur begonnen.

Liefs Biate

Tjee Biate, ik weet het niet vind het heel moeilijk. IK weet van mezelf dat ik mezelf aardig voor de gek kan houden maar jij hebt zelf al bewezen dat je snel zwanger kunt worden.
Ik hoop het toch wel stiekum voor je.
Het kan alle kanten op denk ik. Geduld is een schone zaak zeggen ze maar pffff, niet makkelijk.

Ben benieuwd in ieder geval.

Liefs Po

hoi biate
zou de afscheiding niet iets te maken hebben met je curretage voor het zelfde geldt hebben ze een vaatje geraakt en geneest die moeilijk door bijv druk (als je niest of voor een grote boodschap) bij een vriendinnetje van me hebben ze zelfs de baarmoedermond moeten hechten!! maar wie weet ben je gewoon wel super vruchtbaar maar nu met een happy end hopen we maar he enne we duimen om de 4 feb over te slaan toch!!
liefs joyce

Vieze praatjes laten we aan mij over, he?! Hahaha!

Meid, wat spannend allemaal!!
4-2 D-Day??? Het zou natuurlijk fantastico zijn, he?
Toevallig kom ik dan terug van vakantie, dus dan hoop ik positief nieuws te lezen, hoor!

Gr. Ariane

Terug
Bovenaan