Ook een vraag over Clomid

Hoi Ina,

Ik gebruik ook clomid maar de prijs ligt aan de hoeveelheid die je koopt.
Hoe meer je er koopt des te goedkoper worden ze. Bij mij kosten za ongeveer 5 stuks 8.50. 10 stuks 11.50 en 15 stuks 13.80. Wij zijn verzekerd via het ziekenfonds en na veel geharrewar krijgen we het toch vergoed. maar daar moesten wij dan wel zelf achteraan gaan.

Groetjes Naatje.

Hoi Ina

Ik gebruikte clomid50mg(5st) en toen zijn de gyn ook dat ik ze moest betalen,maar toen ik ze ging hallen bij de apotheek hoefde ik niks te betalen.Ik slik nu voor de 2e keer weer clomid 100mg(10st) maar hoefde weer niks te betalen.
Ik ben verzekerd bij de Agis.
Dus ik vind het vreemd dat naatje wel wat moest betalen.
Gr NIEM

Hoi Ina,

Ik moest voor 30 stuks 21,13 betalen. En heb het nagebeld bij de verzekering, maar ik krijg het niet vergoed, er werd aangegeven dat dit alleen gedaan wordt, wanneer je het in combinatie met ivf gebruikt. Wel adviseerde ze mij om voor dit soort medicatie gewoon even te bellen, daar het onderling erg kan verschillen.

groet
Jackje

Hoi Ina,
Ik moest de eerste keer betalen, maar toen ik de tweede keer ging halen hoefde het niet meer. Ik moest volgens mij ook niet zoveel als Naatje betalen maar dat weet ik niet meer zeker.
Groetjes
patricia

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reactie. Net als bij Jackje hoorde ik ook dat je het alleen vergoed krijgt als je ook ivf krijgt.. heel apart! Maar goed, de prijs valt me nog mee gelukkig. Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Ina

Hoi,

Hierboven zei ik dat ik het zelf moest betalen, maar ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn verzekering het toch gaat vergoeden. Ik ben verzekerd bij Amicon.

Groetjes Naatje.

Terug
Bovenaan