Ook een vraag over de ovualtietesten

Ik lees ineens een heleboel vragen over ovualtietesten, ben er zelf nu ook mee bezig. Ik heb gister de eerste (CB) test gedaan, toen was het linkerstreepje lichtblauw en het rechter streepje gewoon blauw. Nu deed ik vanmorgen de test en toen was het andersom?? Het rechter streepje was licht en het linker streepje donkerder.
Is dit nu de piek? Ik ga straks nog ff testen, heb er 1 meegenomen naar mijn werk.

We hebben gelukkig gisteravond geklust en ik wil dan vanavond weer (hihi) we moeten wel tot laat werken allebei (23.30) maar ik wil nu alles op alles zetten.

Ik wordt hier toch best onrustig van, ff afwachten dus......?

Hoi Po,

1 lijn is altijd gekleurd en als die andere lijn (volgens mij die naast het pijltje) donkerder is dan ga je binnen de 36 uur een eisprong krijgen.

Succes met klussen!!!!

X F.

Jeetje wat verwarrend. Ik heb die CB ook in huis en de beschrijving geeft het heel duidelijk aan maar als ik jouw verhaal hoor gaat het ook wel eens anders.
De streep moet minimaal zo donker zijn als de controlestreep dus als hij donkerder is dan lijkt mij dat goed. Voor de zekerheid maar veel klussen!

Succes!
Inge

ja, dat gaan we dan maar doen :).

Ga straks nog ff testen (pff mag ik 4 uur niet plassen). ALs ik meer weet laat ik het weten.

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval.

PO

HOi Biate, ook jij bedankt voor je berichtje.

Heb weer een test gedaan maar waar ik al bang voor was, ik heb ernaast geplast!!! Daarom plas ik thuis altijd eerst in een bekertje en doe dan de test. Wat een doos ben ik zeg, heb ik voor niets zo lang mijn plas op zitten houden. Ik zag wel het begin van twee streepjes en weer was de linker wat blauwer. Ben vanavond pas om 00.00 uur thuis dus moet maar ff wachten en dan gaan we nog ff klussen ;-) (heb vriend al ingelicht).

Nu maar duimen dat het zin heeft gehad, is trouwens wel mooi op tijd zeg :).

Doegie, liefs Po

Terug
Bovenaan