Jasmijn die slaapt s'ochtends en s'middags uiteraard boven en als ze dan wakker word krijgt ze de fles. dan mag ze van mij na de fles even in de box spelen maar dat lukt niet!
Jasmijn is na die fles alweer heel rg moe en wil dan alweer slapen, zou ik haar dan wel in de box leggen gaat ze huilen omdat ze moe is!
ze is deze week 11 weken oud, vanaf welke week ongeveer kunnen ze na de fles wel even in de box spelen?
ik zou ook graag wat meer van haar ontwikkeling willen zien!
in bed ligt ze ingebakert, s'nacht en overdag.
dus dan kan ze niet echt bewegen en weet ik ook niet of ze haar handjes al heeft ontdekt ofzo!
verder lacht Jasmijn wel heel veel en begint ze ook al geluidjes te maken.
en ze kan ook al dingen en mensen volgen met haar ogen! maar dat deed ze al een hele tijd!
groetjes Wilma
Jasmijn is na die fles alweer heel rg moe en wil dan alweer slapen, zou ik haar dan wel in de box leggen gaat ze huilen omdat ze moe is!
ze is deze week 11 weken oud, vanaf welke week ongeveer kunnen ze na de fles wel even in de box spelen?
ik zou ook graag wat meer van haar ontwikkeling willen zien!
in bed ligt ze ingebakert, s'nacht en overdag.
dus dan kan ze niet echt bewegen en weet ik ook niet of ze haar handjes al heeft ontdekt ofzo!
verder lacht Jasmijn wel heel veel en begint ze ook al geluidjes te maken.
en ze kan ook al dingen en mensen volgen met haar ogen! maar dat deed ze al een hele tijd!
groetjes Wilma