Ook een vraagje over Puregon

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, ik spuit nu een klein weekje Puregon, en het doet geen pijn, maar ik spuit het in mijn bovenbeen en het gaat eigenlijk altijd wel bloeden, bij jullie ook? Waar spuiten jullie het?

Tot horens, Pleun

Hoi Pleun,

Ik moest altijd in mijn buik spuiten en ik had ook af en toe bloed. Dan heb je gewoon een onderhuids bloedvaatje geraakt. Is niet ernstig, alleen kan het plekje daarna blauw worden en iets gevoelig aanvoelen.

Hopelijk heb je er niet meer zoveel last van. En verder nog veel succes met de behandeling. Ik zit nu in mijn wachtweken met een kleine friemel in mijn buik.

Liefs
Nicole

Hoi Nicole, gister kwam er heel veel bloed en ook wat vocht mee, ik spuit normaal 100 eenheden, maar omdat er zoveel bloed uit kwam, heb ik nog maar 50 extra gespoten, denk dat het geen kwaad kan, maar zal het as. dinsdag maar eens even navragen, dan moeten we voor een echo naar het ziekenhuis.

Jij, succes met wachten en ik ga morgen maar eens in de buik spuiten!

Groetjes, Pleun

Hoi Pleun,

Ik spoot altijd in mijn buik. Soms had ik ook wat bloed, maar wat Nicole zegt, het is idd een bloedvaatje wat je geraakt hebt. Niets ernstigs dus. Buik en bovenbeen zijn de beste plekken om te prikken.

Succes verder met prikken.

Kruimel

Hoi Pleun,

Ik spuit ook altijd in mijn bovenbeen (Menopur) en het valt me de laatste tijd op dat ik steeds vaker een beetje bloed na het spuiten, terwijl ik dat in het begin niet had. Maar ik vind been prettiger dan buik,  vind mn buik een beetje griezelig.  Heb het gevoel dat  je er meer controle over hebt in je been. Misschien dat je meer bloedvaatjes hebt in je been? Ik heb er eigenlijk nauwelijk blauwe plekken van dus dat valt dan weer mee...

succes!

groeten, Saartje

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen voor het eerst in mijn  buik geprikt en dat ging meteen beter, dus ik ga het even op deze manier doen. Morgen voor een echo naar het ziekenhuis en dan horen we of de Puregon haar werk goed doet.

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan