Ook eens op vakantie en dan....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Wij gaan vrijdag voor een week op vakantie naar emmen. Landal park.
Hebben daar een kinderbungalow gehuurd.
Heb er al zolang naar uitgekeken en zo'n zin in.
Maar nu is het bijna zover en wat denk je:
Anne-Sophie erg verkouden en Bronchitus.
Roderick oorontsteking en ook erg verkouden. Wat een hoest zeg. Vooral de nachten zijn dus minder leuk.
Belt m'n man vanmorgen vanaf z'n werk dat hij is gevallen en verkeerd op z'n duim terecht is gekomen. Hij naar de dokter en nu is tie in''t ziekenhuis om foto's te laten maken. Ik hoop echt dat het niet gebroken is. Hebben ons zo verheugd om lekker te gaan zwemmen enz.
Zelf ben ik ook helemaal niet fit en verkouden maar dat vind ik niet zo'n probleem. Als de kids zich maar lekker voelen.
Ik hoop echt dat de kids snel opknappen en dat m'n man z'n duim niet is gebroken.
Zo ik loop hier heel de dag al over te piekeren dus dacht: ik schrijf het hier effe neer, ben ik het even kwijt.

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Het gatsie, wat ontzettend vervelend. Zul je altijd zien dat dan iedereen ziek wordt. ik hoop echt dat je man zijn duim niet heeft gebroken want dat maakt het allemaal nog extra lastig. Wie weet knappen de kids nog voor die tijd op en voel jij je ook weer beter. Ik hoop dat jullie toch een hele leuke tijd gaan krijgen. Laat je nog even weten wat je man nou heeft?

groetjes Linda

Hoi Marianne,

He wat vervelend allemaal. Hoe is het met je man afgelopen?

Wij zijn vorige week op vakantie geweest. We vertrokken de vrijdagmiddag en 's ochtends had ik Sven nog naar het kdv gebracht zodat ik de koffers ed kon inpakken. Wat denk je: bellen ze rond 11 uur op dat Sven ziek is. Flink balen dus.
Maar gelukkig was hij weer erg opgeknapt na een slaapje en een zetpilletje.

Maar ja, zul je dus altijd zien dat dat soort dingen gebeuren op de momenten dat je het echt niet kunt gebruiken.

Heel veel succes en hopelijk komt het allemaal goed!

Groetjes,
Maike

Hoi Marianne,

dat is balen zeg ga je lekker een weekje weg en dan dit allemaal. Misschien valt het allemaal nog mee en kan je toch lekker genieten.

Naar welk park gaan jullie? Wij gaan morgen ookvoor een weekendje naar parc Sandur ook in een kinder bungalow. Ben ook erg benieuwd hoe dat is.

groetjes chimene

Wat balen zeg!

Hoe is het met je man afgelopen?

Ik hoop dat jullie toch nog een geslaagd weekend hebben...
Heel veel plezier...

hoi

ik lees dus dat er 2 gezinnen een weekendje weg gaan naar Emmen, ik woon dus in een dorpje naast Emmen en het noorder dierenpak in Emmen is erg leuk om naar toe te gaan, ook het Aquarena zwembad in Emmen is leuk en het Veenpark in Bargercompascuum is ook leuk

dacht geef even wat tips

veel plezier

liefs ilona

bedankt voor de reacties.

Gelukkig is de duim van m'n man niet gebroken maar zwaar gekneusd.
Hij mocht nit werken van de dokter dus is vandaag lekker thuis. Kan hij mooi helpen met inpakken. hihi,
Met e kinderen gaat het een beetje op en neer.
Roderick hoest behoorlijk en heeft denk ik veel last van z'n keel.
Maar het mag de pret niet drukken. Wij gaan gewoon een weekje genieten op parc sandur.

Tot over een weekje.

Groeten Marianne

Oh wat fijn dat de duim van je man niet gebroken is. Kneuzen is ook erg pijnlijk maar dan kun je nog net iets meer. En jammer dat de kinderen nog niet helemaal beter zijn, maar jullie krijgen vast een super gezellig weekend!!

Terug
Bovenaan