Ook eerste echo gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag de eerste echo gehad. Het was even zoeken (uiteindelijk inwendige echo gehad) maar we hebben de uk gevonden en gezond en wel!

Hartje klopte goed, maar het aantal weken was wel wat korter dan ik dacht. Geen idee wanneer mijn eisprong was geweest. Nu had ik zelf 7 weken in gedachten, dat was al ruim minder dan had gekunt. Bleek 6,4 te zijn. Maar is ook goed mogelijk, zeker met de late goeie test.

Over 4 weken pas weer een echo, dat gaat weer lang duren. Merk wel dat ik nog steeds terughoudender ben dan bij de eerste, maar we hebben goeie hoop!

Liefs,
Suisje

Oh wat mooi dat het hartje al klopte maar waarom had je nu al een echo dan?

Gefeliciteerd wat goed nieuws dat het hart nu al klopt! Ik mag pas voor de eerste keer op 31 oktober naar de verloskundige als ik 8 weken ben.

8 weken geleden een mk gehad, dus officieel had ik nu 8 weken zwanger kunnen zijn...

Fijn dat je de kleine en Een hartje zag!
Hele opluchting...
X

Fijn dat je je kleintje hebt gezien en zelfs al een hartje zag! Goed nieuws zeg!

Fijn dat je t hebt gezien. Ik ben ook zo benieuwd. Moet nog ruim n week wachten.
Wat is je uitgerekende datum nu?

7 juni. Nog even wachten tot de termijn echo, houden we die aan. Ben ik in en geval echt een juni moeder :)

Terug
Bovenaan