Ook eerste weekendje zonder Laura

Afgelopen vrijdag ben ik mijn man nagereisd naar Brussel. Hij was daar voor een week uitgenodigd als buitenlandse delegatie en de partner mocht ook mee! Een week werd mij teveel, maar ben hem gaan opzoeken van vrij tot zo! En het was zoooo leuk! Heerlijk om weer even tijd met zijn tweeen te hebben en compleet in de watten gelegd te worden!

Mijn ouders pasten bij ons thuis op Laura! Volgens mij heeft ze ons niet eens gemist, ha ha. Mijn ouders zijn zo leuk en gek met haar. Ze heeft het enorm naar haar zijn gehad, goed gegeten, niet gehuild en heeeel veel gelachen. Mijn ouders hebben heel veel foto's gemaakt, zodat we een leuk beeld hebben wat ze allemaal gedaan hebben, echt super!

Op de heenweg had ik wel een brok in mijn keel om Laura achter te laten, maar toen ik merkte dat alles zo goed ging,vond ik het eigenlijk ook wel lekker om weer even met zijn tweeën te zijn!

Liefs J

Ohw wat leuk! Zeker fijn en goed voor je realtie om even tijd met zn 2-en door te brengen.
Nou is Brussel ook wel een erg mooie romantische stad om een weekendje te vertoeven.

Ook leuk voor opa en oma dat ze zo genoten hebben.

Voor herhaling vatbaar dus!

xxx

Terug
Bovenaan