ook even updaten

Pff wat is het de laatste tijd druk hier. Ik krijg het bijna niet meer bijgelezen. Natuurlijk wel alle foto's gekeken enzo. En de zwangere dames onder ons gefeliciteerd... en wie is nu cotta? Ik ben errug nieuwsgierig. Maar nu dus even een update-je van mij. (nou ja het meeste van onze Tyche dan)

Tyche is sinds vrijdag van de laatste fles af (ze is nu 5,5 maand). Raar is dat als ze dan om 20.00 de laatste fles krijgt en dan naar bed.. maar wel lekker dat je dan zelf ook eens op tijd in je nestje kan kruipen.  En ze krijgt een groentehapje. Heel grappig. Ons meisje is zo'n hongerkind. ze vind ook echt alles lekker volgens mij. De worteltjes gingen er tenminste goed in! Ook is ze veel aan het draaien op haar buik en lekker aan het kwebbelen. Heerlijk! Ze heeft ook een eigen willetje en weet precies hoe ze aandacht moet trekken.
Op het bureau zeiden ze wel dat ze wat klein was voor haar gewicht maar ik vind het niet erg. Stel ze zou wat ziekje worden, dan heeft ze tenminste iets bij te zetten. En het was ook niet zorgwekkend hoor.

Met mij zelf is het verder ook goed. Al ben ik echt superjaloers op de zwangere dames onder ons! Ik wil ook!!! Zucht...

Hoe is het bij jullie met de voeding enzo?

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Nog een vraag: wanneer krijgen kindjes moedervlekjes enzo.. denk dat Tyche er 1 op haar kinnetje krijgt maar weet niet of dit al kan??

Hoi Kirsten,

Nou, fijn om te horen dat het zo goed gaat bij jullie.
Is wel lekker he, die laatste fles eraf..
Ik weet nu niet beter meer maar vond het toen best pittig om die laatste fles te geven ( had wel het geluk dat mijn mannetje het vaak deed kon ik toch lekker op tijd me bedje weer in )

Yari zit al weer een 2 weken op 3 flesvoedingen, groentehap en fruithap.
Poeh, het gaat allemaal zo snel, hij is morgen al weer 7 maanden..

Even over de moedervlekken, Yari heeft er 2 sinds zijn geboorte, 1 op zijn elleboog en 1 net onder zijn knieholte.
Ik weet alleen niet wanner die dingen kunnen komen maar ik moest wel van het cb ff opletten of ze niet veranderen, groter worden.

Nou ik ga de rest weer ff bijlezen ( ik heb het weekend niet achter de laptop gezeten en ik heb weer wat bij te lezen, maar ben al een heel eind , ik meen ook dat ik alles moet lezen . )

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan