ook even voorstellen en een vraag: iemand zich al ziek gemeld voor het werk?

Hoi allemaal,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ga me dan toch voorzichtig ook maar eens voorstellen.
Ik ben Janneke en ben 27 jaar. Ik heb al een zoontje van ruim 2,5 jaar.
Ben nu 7 weken en 1 dag zwanger! Hier hebben we 15 rondes over gedaan. In ronde 14 was ik zwanger maar dit werd helaas een miskraam met 6 weken en daarna dus gelijk weer zwanger!!

Ben best wel misselijk. Heb nog niet hoeven overgeven. Maar het is toch wel heel vervelend. Nou vind ik het thuis wel redelijk te doen, gewoon erg rustig aan doen en mijn zoontje kijkt iets meer tv...
Maar werken zag ik dus niet zitten. Heb me dus ziek gemeld. Hoop zo dat ik me snel weer beter voel en volgende week weer kan werken. Ik vind het zo vroeg om me nu al ziek te melden...

Trouwens overmorgen krijg ik mijn eerste echo, spannend!!

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn dat het nu eindelijk zover is.
Ik kan me goed voorstellen dat je je ziek meldt als je je beroerd voelt. Eigenlijk zouden we daar ook recht op moeten hebben in de 1e 3 maanden. Die zijn toch behoorlijk pittig vaak.... :) Nou wie weet in de toekomst.

Groetjes, Yvette

Hoi Janneke,

ook gefeliciteerd.
Ik heb mij gisteren helaas ook ziek moeten melden.
Donderdag was ik zo misselijk dat ik bijna niets had gedaan. Ik viel ook bijna door de mand hahaha Niemand weet het nog. Blijf moeilijk maar ik hou het nog even voor me tot de 12 week?
Misschien een vreemde vraag maar wat is precies een ronde?

Heel veel sterkte nog en geniet ervan!! =)

Groetjes,
Shirley

Hier nog een die voor een deel ziek is hoor.
Ze weten het bij mij op het werk wel. Het is een heel close bedrijf die ook erg begaan is met de thuis-situatie. De vorige keer heb ik het ook verteld, dit werd weliswaar een miskraam maar ik heb heel veel steun gehad van collega's.
Vorige week een aantal dagen eerder naar huis.
Morgen gaan we kijken voor hoeveel procent we me ziek gaan melden. 's Ochtends krijg ik nog redelijk wat werk weg maar daarna stort ik echt helemaal in. Gelukkig veel begrip om mijn werk.
Soms wil ik dat de vermoeidheid en de misselijkheid de dag erna over is. Zodat ik weer meer energie heb. Maar aan de andere kant hoort het er wel bij. En het zijn naar mijn idee wel tekenen dat mijn lijf druk doende is met het kindje dat in mij groeit.

Liefs,
mammalein

Bedankt voor jullie berichtjes!
Ik ben dus gelukkig niet de enige, ik dacht het is nog veel te vroeg om me ziek te melden. Maar werken lukte me echt niet.
Het liefs zou ik ook halve dagen gaan werken, ik denk dat ik dat nog wel vol zou houden, maar dat is voor mijn baan echt onmogelijk.
Op mijn werk weten ze ook dat ik zwanger ben, misschien weten zij nog een passende oplossing.

Rondes zijn trouwens het aantal cyclussen die je erover hebt gedaan om zwamger te raken.

Nou morgen een spannende dag! Mijn eerste echo, ben heel benieuwd....

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Wat spannend dat je morgen je echo hebt. Weet je i.i.g. weer waar je al die kwaaltjes voor over hebt, hahaha! Ik ben ook zo extreem misselijk en moe. Het is mijn derde zwangerschap en ik heb het nog nooit zo slecht gehad. Ik heb mij dus ook voorlopig ziek gemeld! Iedereen heel veel sterkte de komende tijd!!!!

Liefs

Nou net de echo gehad, en alles was goed!!!!
Joepi!!
Ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger en het hartje klopt!!

Groetjes een gelukkige (maar nog steeds misselijke) Janneke

Terug
Bovenaan