Ook even voorstellen..........had vanmorgen dikke vette plus!

Hallo allemaal,

Sommigen ken ik van het "zwanger worden" forum. Anderen zijn nieuw. Daarom stel ik me ook  even snel voor......

Heb vorig jaar op 7 december ons eerste zoontje Danny vaarwel moeten zeggen bij 23 weken zwangerschap. Hij is toen geboren en overleden (ernstige hartafwijking, te kleine longslagader en vreemde schedelvorm, volgens ziekenhuis, foutje van de natuur). Moeilijke periode hierachteraan gehad, maar nu is er weer vreugde in ons leven............want ik ben weer zwanger!!!! Had afgelopen donderdag al een test, met een licht 2e streepje, en vanmorgen een dikke vette plus! Dus het is toch echt zo.....We zijn hier heel erg gelukkig mee, en we zien dit toch wel als een  geschenk zo vlak voor 7 december! Wel heel dubbel en toch ook wel moeilijk, maar we gaan hier vast allemaal door heen komen.

Nou, hopelijk gaat het bij ons allemaal goed, en worden we augustus mama's met prachtige baby's!

Liefs, Kitty

Wow, dat klinkt heftig Kitty!
Maar wat een leuk cadeautje zo,  alsof het zo moet zijn he?
Veel sterkte in deze mooie maar waarschijnlijk ook moeilijke periode.  

Kitty allereest van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga lekker genieten meid.

En idd vreselijk dat je je kindje (zoon) hebt verloren bij 23 weken zwangerschap, heb er geen woorden voor.

Liefs Sharine

Hoi Kitty.

Teneerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat een heftige tijd zullen jullie gehad hebben zeg!!
Lijkt me echt verschrikkelijk.
Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap krijgt zodat je deze keer echt kunt genieten!!

Groetjes Mikkie.

Hoi Kitty,

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik kan me voorstellen dat je je een beetje dubbel voelt. Wat een zware tijd zullen jullie gehad hebben zeg! Veel sterkte de komende dagen, want die zullen moeilijk zijn naarmate 7 december dichter bijkomt. En 7 december zal een hele zware dag zijn.

Groetjes,
Leeuwtje

Hallo Kitty,
jeetje wat heftig allemaal, maar gefeliciteerd met deze zwangerschap.
De eerste 23weken zullen extra moeilijk voor je worden denk ik, maar probeer te genieten van het wondertje dat in je groeit!

Gr. Trotse MAM

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ja....de eerste paar maandjes zullen niet makkelijk zijn, maar we hebben het er voor over! Hopelijk zal er over een kleine 8 maandjes een gezond kindje in onze armen liggen.

Liefs, Kitty

Hey Kitty!

En hier zijn we dan... bij de augustus mama's!! Wat gek he? Maar oh zo gelukkig!

Blijven genieten he!! En Danny  houd zijn  kleine broer of zus in de gaten hoor!!

Kun jij het al beseffen?

Groetjes!!

Terug
Bovenaan