Ook even voorstellen.....

A

Anoniem

Guest
Beste aanstaande moeders (dat hoop ik tenminste voor iedereen!!),

Even voorstellen:

Ik ben Ingrid, moeder van Twan. Ik word in mei 36 jaar.

Mijn zoontje Twan  is in april 2005 geboren na een zwangerschap die eindigde in een HELLP-syndroom, maar er was gelukkig niets misgegaan. Mijn zoontje werd ook niet te vroeg geboren. Helaas werd het wel een keizersnede, maar ja, het is allemaal goed afgelopen.

Nu ik lekker gewend ben aan een kleintje thuis, wil ik graag ons gezinnetje uitbreiden met een broertje of zusje voor Twan. Aangezien we bij Twan maar 1 cyclus nodig hadden, hoop ik dat we ook nu niet lang hoeven te wachten tot "het" raak is.

Ik kan haast aan niets anders meer denken. Hebben jullie dat ook? Ik vind het altijd leuk om op dit soort forums de verhalen van anderen te lezen. Zo gezellig en herkenbaar.

Verder werk ik nog 4 dagen in de week in de gezondheidszorg. Twan gaat 3 daagjes naar een heel gezellige creche en mijn moeder past één dag per week op hem op.

Nou meiden, ik ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen!

Groetjes van Ingrid.

Hai

Welkom hier.

Wij hebben ook een zoontje van bijna 2 en zijn ook bezig voor een broertje of zusje.

Het is erg fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen en advies te krijgen maar ook te geven aan iemand.

Nou meis ik hoop dat het snel raak is voor jullie.

Liefs wen

Hallo Ingrid,

Ik ben de moeder van Lion, hij is nu 22 maanden. Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje. Ik ben eind november voor het laatst ongesteld geweest, nog door de pil. Tot nog toe nog geen duiveltjes gezien, maar ben ook niet zwanger. Wij zitten op het moment dus te wachten tot er een beetje duidelijkheid komt in mijn cyclus.

Nou ik lees wel weer wat van je,

Groetjes, Lionsmamma

Terug
Bovenaan