Ook even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Afgelopen week heb ik mij (weer) aangemeld hier. In 2006 heb ik ook op deze site gezeten toen ik zwanger was van onze tweeling.

Ik ben 29 jaar en kom uit Zuid - Holland. Wij gaan nu voor ons vierde wondertje.
Wij hebben nu een zoontje van 4 jaar en een dochter van bijna 2 (a.s. zondag). De laatste zwangerschap was geen makkelijke. Ik was zwanger van een tweeling maar helaas is één van onze dochters één dag na haar geboorte tijdens een operatie overleden.

Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden!

Liefs Lusana

hoi hoi

ook welkom.
wat erg van je dochtertje,was er iets niet goed of gewoon plotseling?

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi Patricialut,
Bij de 20 weken echo kwamen ze er achter dat haar nieren niet goed functioneerde. Na vele onderzoeken kregen we te horen dat ze geopereerd moest worden. Ze hebben onze dochters 7 weken eerder gehaald om onze zieke dochter te kunnen redden. Haar vruchtwater nam namelijk af. Omdat ze zo'n goede start maakte wilde ze de volgende dag direct gaan opereren om meer schade te voorkomen. Helaas had ze een anathesist die niet goed opletten en met het inbrengen van een drain een gaatje in haar hart heeft geprikt.........

Onze andere dochter heeft het heel moeilijk gehad omdat ze 7 weken eerder geboren was en dus prematuur, maar gelukkig is het nu een vrolijke en gezonde meid van bijna 2 jaar! We zijn super trots op onze kleine vechtertje en ook super trots op haar grote broer (4 jaar) die echt alles voor haar doet en haar helpt!. We hebben echt twee kanjers!

Liefs Lusana

quote: Lusana reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 12:43:43'));

Hoi Patricialut,
Bij de 20 weken echo kwamen ze er achter dat haar nieren niet goed functioneerde. Na vele onderzoeken kregen we te horen dat ze geopereerd moest worden. Ze hebben onze dochters 7 weken eerder gehaald om onze zieke dochter te kunnen redden. Haar vruchtwater nam namelijk af. Omdat ze zo'n goede start maakte wilde ze de volgende dag direct gaan opereren om meer schade te voorkomen. Helaas had ze een anathesist die niet goed opletten en met het inbrengen van een drain een gaatje in haar hart heeft geprikt.........

Onze andere dochter heeft het heel moeilijk gehad omdat ze 7 weken eerder geboren was en dus prematuur, maar gelukkig is het nu een vrolijke en gezonde meid van bijna 2 jaar! We zijn super trots op onze kleine vechtertje en ook super trots op haar grote broer (4 jaar) die echt alles voor haar doet en haar helpt!. We hebben echt twee kanjers!

Liefs Lusana

pff de tranen springen in me ogen en mn haren recht overeind op mn arm,wat moet dat verschikkelijk zijn,dus tis gewoon de fout van de anathesist geweest???

gelukkig gaat het met je andere prinsesje goed daar geniet je dan toch wel weer elke dag van maar blijft toch altijd moeilijk lijkt me,en ze heeft een lieve broer waar ze dan trots op mag zijn.

liefs patricia

Terug
Bovenaan