ook even voorstellen

Ik weet sinds maandag 3 dec dat ik zwanger ben en het is voor mij en mijn man de allereerste keer. Ik ben nu 5 ½ week zwanger en ik hoop dat het allemaal goed komt. Ik kom uit Denemarken waar mijn hele familie nog wonen en ken absoluut niet de Nederlandse gezondheidszorg. Ik was redelijk verrast toen ik dinsdag mijn huisaarts belde hierover en te horen kreeg van de secretaresse dat ik daar helemaal niet moest zijn - en dat ik alle informatie op internet kon vinden.... Leuk zeg... Ik voel mij redelijk onzeker over wat er allemaal op mij afkomt en ben daarom blij dat ik deze forum heb gevonden. Ik heb de eerste echo op  31 dec  dus dat wordt spannend - eerste contact met de gezondheidszorg... Met kerst gaan wij naar Denemarken. Ik ben nr.3 van 4 dochters  en mijn zussen hebben alledrie 2 of 3 kinderen. Ik zou het liefts niets zeggen over mijn zwangerschap voor met 11-12 weken, maar ik denk dat met al de zwangerschapservaring om mij heen en de gekke dingen die met mij gebeurd, dat ik het moeilijk geheim kan houden. Heel gek is het dat ik een paar maanden de plan had om voor mij zelf  iets te beginnen in 2008. Gelukkig heb ik niets tegen mijn werkgever gezegd - nu blijf ik wel werken tot dat ik met zwangerschapverlof kan gaan. Maar ja - alles moet  wel goed gaan....

Veel liefs

Mor74 - aka Charlotte  

Hoi,

Hartelijk gefeliciteerd! Ik ken dat ja met de huisarts, bij ons loopt ook alles via de verloskundige dus ik kwam deze week voor niets bij de huisarts aan hahaha...Ach ja...al doende leert men. Dus zelfs als je nederlandse bent weet je ook niet alles hoor. Ik heb een dochter van 7 en een zoon van 5 en die paar jaar geleden was alles nog anders. Dus het is ff wennen maar het komt vast allemaal goed.

Geniet van je zwangerschap! Fijn weekend alvast.

Petra

Terug
Bovenaan