Ook even voorstellen!

Hallo oktobermama's,

Ik ben sweety, 31 jaar en al mama van Justin van 10 maanden. En nu dus zwanger van nummertje 2 als alles goed mag blijven gaan. Ben als het goed is rond 17 oktober uitgerekend maar tis allemaal heel spannend aangezien ik al keer een miskraam heb gehad, dus voorlopig zeggen we even niks tegen iemand. Wel moeilijk hoor!! Kortom het worden nog even een paar spannende weekjes, maar das voor jullie allemaal natuurlijk!

Jullie allemaal hartelijk gefeliciteerd en een goede en fijne zwangerschap gewenst!!

liefs sweety

He Sweety,

Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Is je eerste kindje van maart 2007? ik denk namelijk dat ik je naam daar nog van ken. Mijn eerste kindje is van 28 maart 2007 en ben nu waarschijnlijk 1 oktober uitgerekend.
Heb je voor je eerste zwangerschap een miskraam gehad of tussen de twee zwangerschappen in?
Wel weer spannend allemaal he, ik duim voor jullie dat het goed gaat.

Liefs Babs

Hai Sweety,

Nogmaals gefeliciteerd!

Ik ben tussen 10 en 12 oktober uitgerekend. Ik krijg de 22ste een echo, dus hopenlijk weet ik dan precies hoever ik ben.
Hoop echt een hartje te zien, vind het weer zoooooo spannend!

Ik duim voor ons meid!

Liefs, Billie

he babs
mijn zoontje is van november '05
dus ik denk dat je een andere voor je hebt.
maandag maar even naar de verloskundige bellen en een afspraak maken.
en maandag komt er ook iemand van moeders voor moeders.
ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten had er eigenlijk al rekening mee gehouden dat we er geen meer bij zouden krijgen want in het ziekenhuis was de uitslag echt heel laag. maar zo zie je maar weer het lichaam zit vol verrassingen

liefs nicole

Terug
Bovenaan