Ook even voorstellen

Hallo, mijn naam is Esther en ik ben woonachtig in Houten samen met mijn partner Michael. Ik ben bijna 8 weken zwanger en uitgerekend op 5 november 2010. Volgende week, 31 maart, hebben we de intake bij de verloskundige, spannend!
Ik hoop hier te kunnen sparren en genieten met jullie.

Groetjes,
Esther
 
Hoi Esther,

Welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

Weet zeker dat je hier de komende tijd met al je vragen terecht kan.
Ben zelf 31,4 weken zwanger en heb echt heel veel gehad aan dit forum. Kan veel onzekerheid wegnemen.

Succes komende maanden en geniet van die kleine die in je buik groeit.
En geniet vooral van je echo's en het luisteren naar het hartje bij de verloskundige. Zo mooi!

liefs
Vanessa
 
Hoi Esther,

Welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

Weet zeker dat je hier de komende tijd met al je vragen terecht kan.
Ben zelf 31,4 weken zwanger en heb echt heel veel gehad aan dit forum. Kan veel onzekerheid wegnemen.

Succes komende maanden en geniet van die kleine die in je buik groeit.
En geniet vooral van je echo's en het luisteren naar het hartje bij de verloskundige. Zo mooi!

liefs
Vanessa
 
Hoi Esther,

Ik ben 7 weken zwanger en ga ook de 31e voor de eerste keer naar de verloskundige. (dan 8 weken zwanger) Ben uitgerekend op 11 november 2010. Heb jij er ook zo'n zin in? En tegelijk heel spannend?

Groetjes van Sylvia
 
Hoi Esther,

Ik ben 7 weken zwanger en ga ook de 31e voor de eerste keer naar de verloskundige. (dan 8 weken zwanger) Ben uitgerekend op 11 november 2010. Heb jij er ook zo'n zin in? En tegelijk heel spannend?

Groetjes van Sylvia
 
Hi Sylvia,

Inderdaad spannend hè, de eerste afspraak! Gelukkig begin ik me wat beter te voelen dan de afgelopen paar weken, ik was zóóó moe! En misselijk ook, maar dat is nu ook redelijk onder controle. Mijn borsten zijn wel al een heel stuk gegroeid, ik wist niet dat dat zo snel kon gaan! Heb jij ook last van dat soort kwaaltjes?

Hi Vanessa, thanks voor het warme welkom :)

Groetjes,
Esther
 
Hi Sylvia,

Inderdaad spannend hè, de eerste afspraak! Gelukkig begin ik me wat beter te voelen dan de afgelopen paar weken, ik was zóóó moe! En misselijk ook, maar dat is nu ook redelijk onder controle. Mijn borsten zijn wel al een heel stuk gegroeid, ik wist niet dat dat zo snel kon gaan! Heb jij ook last van dat soort kwaaltjes?

Hi Vanessa, thanks voor het warme welkom :)

Groetjes,
Esther
 
Hey Esther,

Gefeliciteerd!
Ook ik ben 8 weken zwanger. Van de eerste trouwens. Heb je al bij de mamaclubs november gekeken (rechts en dan klikken op 'mamaclubs')? Daar vind je alle toekomstige mama's die ook in november uitgerekend zijn. Kan heel handig zijn om daar ervaringen mee uit te wisselen heb ik gemerkt. Soort van lotgenootjes hahaha. Ik ben trouwens 7 november uitgerekend.

groetjes Kim
 
Terug
Bovenaan