ook even voorstellen

Hallo Allemaal,
Ik ben 25 augustus uitgerekend en zwanger van ons 4e kindje. Ik heb een dochter van 7, en twee jongens van 4 en 2. Mijn dochter hoopt dus echt op een zusje, over 2 weken zullen we het weten met de 20 weken echo! Bij de eerste 3 wisten we het niet, maar zij wil het zo graag weten. Ze wil alleen wel dat het een geheim blijft tussen haar en papa en mama. Ik hoop maar dat ze zich gauw verspreekt, kan ik ook vrij-uit praten!!
Geniet lekker van jullie zwangerschap, voor zover jullie gezondheid dat toe laat!
liefs Too-Shy

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op dit forum.
Het is wel de laatste weken een beetje rustig hier, dus ik weet niet of de rest vooral op Hyves zit. Ik durf meestal niet zoveel te schrijven op een forum en ik ben zelfs nog te "verlegen" geweest om me eens een keer voor te stellen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op dit forum.
Het is wel de laatste weken een beetje rustig hier, dus ik weet niet of de rest vooral op Hyves zit. Ik durf meestal niet zoveel te schrijven op een forum en ik ben zelfs nog te "verlegen" geweest om me eens een keer voor te stellen.

En als je dan uiteindelijk wat 'durft' te schrijven, wordt het spontaan dubbel geplaatst, haha! Ja, 't is hier rustig. Soms kijk ik nog wel 's wat voor 'n onderwerpen er staan. Ook jullie gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan