Ook even voorstellen..

Hallo meiden,

Hier alweer iemand met 1 kind, een meisje, die in eind juni 3 jaar hoopt te worden. We zijn nu 14 maanden bezig voor nummer 2.. We zijn pas naar de huisarts geweest, die ons doorgestuurd heeft voor een sperma-onderzoek voor m'n man en zelf heb ik inmiddels een gynaecologische echo achter de rug, waarop geen bijzonderheden te zien waren, dan alleen dat m'n baarmoeder naar achter gekanteld is', maar dit hoeft geen reden te zijn vor het uitblijven van een zwangerschap..??!! (aldus de echoscopiste)
De uislag van het sperma-onderzoek is wel binnen (pff, na 10 dagen wachten..) en daaruit bleek dat de VORM van de zaadcellen afwijkend is..vrijdag gaan we naar de huisarts om de uislag met hem te bespreken.. ben erg benieuwd, heb al wat zitten googelen, er is een ernstige en minder ernstige vorm van. (het heet teratozoospermie)

Spannend allemaal!

Dat van achterover gekantelde baarmoeder is geen belemmering voor eventueel zwanger te worden, heb ik ook.
Maar fijn dat er bij jou niets is.
Maar raar dat de huisarts dat bespreekt met jullie, hebben jullie geen gyn?

Gr Wendy ruim 2 jaar bezig voor 2 kindje, vandaag 3e iui gehad. Dochterjte is ruim 3, ronde 2 zwanger.

Hi Jacje,

welkom! spannende tijd voor jullie..wil je even succes wensen! en hopelijik weten jullie snel meer...

geniet van je meiske!
sparkle

Leuk, bedankt voor jullie reacties!!!
Ja vind het ook beetje apart dat we naar de huisarts moeten, maar daar werd dus de uitskag van het sperma-onderzoek naar toegestuurd en ik heb ook een envelop voor huisarts meegekregen met daarin gegevens n.a.v. de gynaecologische echo..

Ow.. spannend joh, 3e IUI vandaag gehad......
Wat kan het toch raar gaan, de 1e keer na 3 maanden en nu al weer 2 jaar wachten...
De 1e keer was ik na 10 maanden zwanger, dat werd een miskraam.
En daarna was ik na 4 maanden zwanger.
Het kan dus wel.. maar wanneer?????
Zoveel mensen gaan je voor.......

Sterkte allemaal..

En genieten doen we zeker van ons meiske.. Die hebben we in elk geval alvast!! :)

Leuk, bedankt voor jullie reacties!!!
Ja vind het ook beetje apart dat we naar de huisarts moeten, maar daar werd dus de uitskag van het sperma-onderzoek naar toegestuurd en ik heb ook een envelop voor huisarts meegekregen met daarin gegevens n.a.v. de gynaecologische echo..

Ow.. spannend joh, 3e IUI vandaag gehad......
Wat kan het toch raar gaan, de 1e keer na 3 maanden en nu al weer 2 jaar wachten...
De 1e keer was ik na 10 maanden zwanger, dat werd een miskraam.
En daarna was ik na 4 maanden zwanger.
Het kan dus wel.. maar wanneer?????
Zoveel mensen gaan je voor.......

Sterkte allemaal..

En genieten doen we zeker van ons meiske.. Die hebben we in elk geval alvast!! :)

Terug
Bovenaan