Ook even voorstellen

Hallo daar,
Ik ben een Nederlandse mama in het buitenland! Op zich misschien niet zo handig om op een nederlands forum te zitten, want alle ziekenhuis dingen zullen vast anders zijn, maar ik vind het fijn om af en toe wat Nederlands te kunnen praten!

Na 18 maanden ben ik eindelijk zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend eind oktober, maar kan nog veranderen - eerste echo op woensdag. Mijn man en ik zijn dit jaar vijf jaar getrouwd en hebben twee katten. :)

x
a

Hey, Hartstikke leuk dat je gezellig mee komt kletsen. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat zullen jullie blij zijn nu het eindelijk zover is. Ik hoop dat je je goed voelt en dat jullie samen lekker kunnen genieten :))
liefs rosan

Jij ook gefeliciteerd!! Ja, we zijn helemaal in de wolken! Nu maar hopen dat alles goed is morgen op de echo, dan kunnen we het aan iedereen vertellen. Hoeveel weken ben jij nu zwanger?

Jij ook gefeliciteerd!! Ja, we zijn helemaal in de wolken! Nu maar hopen dat alles goed is morgen op de echo, dan kunnen we het aan iedereen vertellen. Hoeveel weken ben jij nu zwanger?

Terug
Bovenaan