Ook even voorstellen!

Hallo dames

Ook wil me bij het "april- clubje" toevoegen, heb gisterochtend positief getest en ben volgens mij rond 25 april uitgeteld.

Heb een heerlijk kereltje van 22 maanden.
Mijn vorige zwangerschap heb ik niet zo heel prettig ervaren, maar ja...we zullen zien hoe het nu gaat verlopen. Heb nu iig nog nergens echt last van.

Lijkt me gezellig om hier mee te kletsen, ervaringen te delen en ideeen op te doen...

Groetjes mama08

Hoi mama08

Ik ben zwanger van ons eerste kindje ben ongeveer 20 april uitgerekend.
Afgelopen donderdag heb ik een test gedaan en was duidelijk op te zien dat ik zwanger ben. Maar heb voor de rest geen ervaring en zou het met toekomstige mama's willen delen.

Groetjes Manon

Hoi Mama en Manon,

Ook ik heb me net aangemeld en het lijkt me gezellig ervaringen uit de wisselen. Ik ben zwanger van mijn tweede en heb al een dochter van 6. We vrwachten ons 2e kindje rond 1 april (geen grapje)

Groetjes, Esz

Hallo allemaal,

Ik heb me ook pas aangemeld en ben ook 1 april uitgerekend en ook bij ons is het geen grapje hahahha. Ik ben 38 en zou starten met IUI maar we zijn nu spontaan zwanger van ons eerste kindje.
Spannend mar ontzettend blij.

Groetjes inieminie

Hoi Allemaal

Leuk dat er meer mensen zijn die in deze periode zwanger zijn geraakt.
Ik zal mij ook even voorstellen Ik ben Manon en ben 28 jaar, kom uit Ouderkerk aan de Amstel. Mijn Vriend heeft al drie kids van zijn vorige relatie en hebben besloten om ons liefde ook te bezegelen met onze baby in de buik. Voor mij is het de eerste keer dat ik zwanger ben, en vind het daarom leuk om mijn ervaring en gevoelens te delen met anderen, die ook zwanger zijn en hun ervaringen willen delen.
groetjes Manon

hoi allemaal,
ook wij zijn zwanger na 8 maanden proberen de vraag was alleen of ik ooit zwanger zo raken heb namelijk 7 jaar geleden een eierstok moeten laten verwijderen met een borderline tumor erop! maar we mogen blij zijn want het kan dus toch..... alleen nu nog wachten tot 28 september op de eerste echo. verwachte bevallingsdatum is 24 april(moet bijna wel kloppen) want zijn zwanger met behulp van ovulatietesten.

groetjes danitsja

Terug
Bovenaan