Hoi allemaal.
Ik ook maar even voorstellen dat is wel zo netjes.
Ik ben Kizzy 32 jaartjes oud en we wonen int westen van het land.
Ik heb 2 levende kids een meid met de naam Descely ze is 10 en een knul van bijna 3 met de naam Jaydan.
Ook heb ik nog een oudere zoon genaamd Jesse(op zijn engels) hij zou dit jaar 15 worden maar is te vroeg geboren en overleden,maar blijft toch mijn eerste kind! Ook is dit al mijn 8ste zwangerschap.
Mijn zwangerschap was een totale schok ik had namelijk een spiraaltje waar ik heel ziek van was al een jaar en heb dat laten weghalen,later bleek ik dus al zwanger te zijn voor het spiraal is weggehaald.
Een kindje zat helemaal niet in de planning,maar toch altijd welkom!!!
Ik ben uitgerekent op 25 juli en heb al een mega buik maar nog niks aangekomen
Dus dat is ikke.....
Groetjes Kizzy
Ik ook maar even voorstellen dat is wel zo netjes.
Ik ben Kizzy 32 jaartjes oud en we wonen int westen van het land.
Ik heb 2 levende kids een meid met de naam Descely ze is 10 en een knul van bijna 3 met de naam Jaydan.
Ook heb ik nog een oudere zoon genaamd Jesse(op zijn engels) hij zou dit jaar 15 worden maar is te vroeg geboren en overleden,maar blijft toch mijn eerste kind! Ook is dit al mijn 8ste zwangerschap.
Mijn zwangerschap was een totale schok ik had namelijk een spiraaltje waar ik heel ziek van was al een jaar en heb dat laten weghalen,later bleek ik dus al zwanger te zijn voor het spiraal is weggehaald.
Een kindje zat helemaal niet in de planning,maar toch altijd welkom!!!
Ik ben uitgerekent op 25 juli en heb al een mega buik maar nog niks aangekomen
Dus dat is ikke.....
Groetjes Kizzy