Ook even voorstellen

Ik ben Nietje.

Ik ben zwanger van ons eerste kindje. We zijn blij dat het allemaal weer snel gelukt is. Heb namelijk eind dec/begin jan. een miskraam gehad.
Het is allemaal zo spannend!! Heb de eeste afspraken alweer staan. 10 april naar de vk en 13 april de eeste echo!
Gelukkig dat we daar niet zo lang op hoeven te wachten.
Oja, we verwachten ons kindje rond 3 dec.

Iedereen een geweldige mooie zwangerschap!!

Liefs

Welkom meid! :)

We hadden elkaar al even gesproken op het "zwanger-zijn" forum.
Spannend allemaal hoor, gelukkig is het vrij snel 10 & 13 April. Heb zelf 17 April eerste echo en ook 3 Dec uitgerekend...

Liefs Lynn.

Leuk dat je ook zo snel een echo hebt. Geeft toch een zeker gevoel als dan alles goed lijkt.
Hoe was het vandaag in het ziekenhuis dan? Dus geen echo gehad vandaag?

Liefs

Nee vandaag niet, de arts zei dat dat zeer waarschijnlijk toch nog niets laat zien! We hebben nu met 7wkn+1dag de echo. Ik maak me niet echt zorgen, probeer vooral te genieten maar het is wel fijn om straks bevesteging te hebben dat het goed gaat, ja toch? Ik krijg sowieso 2 echo's op ziekenhuis en als alles goed gaat, door naar vk.

Ben ook heel benieuwd voor jou! We gaan er gewoon vanuit dat alles goed is! :)

Liefs!

We moeten daar eigenlijk ook vanuit gaan, maar soms wel moeilijk hoor. Ik heb mijn echo's sowieso in het ziekenhuis. De vk waar ik zit hebben daar de middellen niet voor. Maar dat vind ik niet erg. Kom weer bij de zelfde gyn. die mij heeft begeleid bij de miskraam en dat geeft ook wel een fijn gevoel.

Liefs

Hoi Nietje,

Spannend hoor. Ik hoop op een goede en leuke echo voor je. Ik twijfel een beetje wanneer ik m'n 1e echo zou willen. Ik heb in november een miskraam gehad. Op de vrijdag dat ik 7 weken ben ( en dus zou mogen vanwege mijn vorige miskraam) moet ik 's avonds met mijn koor optreden in het theater. De vrijdag erop gaan we een lang weekend naar Berlijn. Ik ben nu al bang voor de echo. De vorige keer was ik zo van slag toen er geen hartje te zien was....
Ik steek m'n kop dus een beetje in het zand. Ik denk dat ik maar even met de verloskundige moet overleggen.

Terug
Bovenaan