Ook even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben eigenlijk illegaal op dit forum want ik ben in januari uitgerekend. Maar omdat die op dit forum niet actief zijn kom ik als het mag bij jullie kijken.

Ik heb net in de UD-lijst gekeken en gezien dat ik niet de enige ben die al kinderen heeft rondlopen.

Ik ben 34 jaar, en zwanger van ons 4e kind. Er lopen er alleen maar 2 rond thuis, want ons eerste kind is net voor de bevalling overleden. Geen reden voor gevonden, gewoon domme pech!
Gelukkig daarna dus ook nog twee levende en gezonde kinderen gekregen. Die zijn ondertussen 4 en 5, en kunnen niet wachten tot 'de baby'er is.

Ik ben uitgerekend op 22 januari, dus hier nog geen 20 wk echo geweest. Die komt vrijdag over twee weken. Verder gaat alles prima. ik voel me goed en maak me geen zorgen om deze spruit, die ik trouwens ook steeds vaker begin te voelen.

Tot zover voor nu.
Liesje

Hallo Liesje,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Zit wil met een verdrietig gevoel je verhaal te lezen meid, wat moet dat ontzettend zwaar zijn geweest (en waarschijnlijk af en toe nog) om je kindje vlak voor de bevalling te moeten missen. Fijn dat je andere 2 kinderen helemaal gezond zijn en goh.....4 en 5 alweer. Waar blijft de tijd!

Spannend hoor, je 20 weken echo. Blijft een mijlpaal en een bijzonder moment.

De reden waarom de Januari mama's hier niet zo actief zijn, is omdat ze met z'n allen een Facebook pagina hebben waar ze veel mee doen. Had je al gevraagd aan ze of ze je willen toevoegen? Vind het uiteraard geen probleem hoor, als je hier mee schrijft en leest maar voor jou misschien leuker om te schrijven met dames die even ver zijn.

In ieder geval welkom en ik hoop dat je een voorspoedige en gezonde zwangerschap verder hebt.
Oh, ik ben trouwens in verwachting van een 1-eiige tweeling (jongens) en ben nu 25+4 weken.

Liefs Lynn.

Hoi Liesje,

Van harte welkom hier op dit forum. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Vind het knap dat je je geen zorgen maakt omdat jullie toch wel iets heftigs hebben meegemaakt!

Ik zou op het januari forum even een topic aanmaken met de vraag of ze je toevoegen. Zal geen probleem zijn hoor!

Ik ben nu 25+3 weken zwanger van ons eerste kindje, we verwachten een meisje.

Een hele fijne zwangerschap toegewenst en succes bij de 20 weken echo en vooral veel plezier!

Liefs Carola

Hoi Liesje,

Leuk dat je met deze gezellige en actieve groep mee wil schrijven.

Moest wel even slikken bij jouw verhaal. Wat lijkt me dat vreselijk om mee te maken. Leuk voor de twee kleuters dat er nog een broertje of zusje komt!

Ik ben vandaag 25+5. Er zit bijna een half jaar op, nig drie maandjes en dan is deze bijzondere tijd alweer over.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes,

Hoi Liesje,

van harte welkom bij de decembermama's. Leuk als je hier mee kijkt en leest.

Ik ben nu 23+2 weken zwanger van ons tweede meisje. We hebben al een dochter van 16 maanden.

Willen jullie al weten wat jullie nieuwe kindje wordt? Veel plezier bij de 20 weken echo.

Groetjes Silvia

Welkom bij de december mama's. Gezellig dat je mee komt praten.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat en heftig verhaal.
Spannend hoor straks jullie 20 wkn echo.

Veel plezier met meelezen en schrijven.

Liefs,x

Daar ben ik weer. Ik loop natuurlijk een beetje achter op jullie, maar volgende week dan hebben wij ook eindelijk onze 20 wk echo. Kan echt niet wachten om weer te kijken naar onze kleine.

We hebben 4 wk terug aan de kinders verteld dat mama een beetje een dikke buik had, en dat het niet zo fijn meer was als je erop ging hangen enz, haha. Kids hadden het gelijk door! he, jij hebt een baby in je buik! De oudste wilde gelijk namen verzinnen en de jongste vroeg gelijk hoe die er dan uit moest komen. Het was iig erg leuk, en de kids vinden het fantastich.

Natuurlijk duurt het voor hen nog best lang, maar als straks eenmaal de herfstvakantie voorbij is is het zo sinterklaas, hebben we een verjaardag met een feestje erbij, wordt het kerst en oud en nieuw, en tsja, jullie liggen dan te genieten van jullie kinderen, of zijn druk bezig ze te krijgen, maar voor mij gaat het daarna pas beginnen. Voor je het weet is het zover, dus het zal voor hun ook wel snel gaan denk ik zo.

Terug
Bovenaan