Ook feb mama?

Hoi,
Nou na gister is het hier dan toch ook zeker, ik ben weer zwanger! Ik had de hele week al het gevoel dat het zo was, maar was nog te vroeg om te testen. Gister dan toch getest en ja hoor! Ongelovelijk! Dit word onze tweede, helemaal gepland, alleen niet verwacht dat we in de eerste maand al gelijk succes zouden hebben haha.
Alleen nog even afwachten of ik feb mama of maart mama ga worden, het hangt er een beetje om haha.
Spannend, maar ik heb er ook weer helemaal zin in in het hele circus wat er bij komt kijken!
Liefs,
Mar
 
Hoi, van harte!! Wanneer ben je volgens je eigen berekeningen dan?
Ik weet het ook sinds gisteren en volgens eigen berekening is het 29 februari, op schrikkeldag dus. Mocht het te laat komen is het idd ook een maart-kindje. Aangezien het niet mijn 1e is ga ik er heel brutaal vanuit dat ik niet overtijd loop, ofwel..dat HOOP ik hihi
 
Gefeliciteerd meid! Ook hier eentje die al in de eerste ronde zwanger was (nr. 3) en ondanks dat je weet dat het kan, overvalt het je toch. Geniet ervan!
 
Dankje wel allemaal :)
Volgens de berekeningen zou ik 28 februari uitgerekend zijn, maar ik heb altijd een vrij lange ciclus dus ik denk zelf eerder begin maart. Donderdag kwam uit de test 2-3 weken na bevruchting, maar gister weer getest en toen stond er 3+ weken. Echt niet normaal, ben zo benieuwd. Ik heb het gister lekker al aan mijn zus vertelt. Die kwam met haar tweeling langs(net 1 jaar) en ik kon het echt niet voor me houden haha.
Eigenlijk vind ik het nog erg vroeg, maar ik heb er echt een goed gevoel over...
Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan