Ook handig...............pfffff

Hoi allemaal,

Nou dat is ook handig zeg.... verwcht ik ± vrijdag m'n ei (op de ovulatietest was vanmorgen een heel licht streepje dus zal morgen wel aanslaan denk ik), Is m'n man vandaag vertrokken en komt zondagavond pas thuis...........Pffffff......

Gisteren toen ik bij de fertiliteitarts was voor de spuitinstructies, heb ik ff gevraagd of deze ronde nu kansloos is.

Ze zei dat we het beste gisteren en vandaag konden klussen en dat de zaadjes er 2 dagen over doen om op plaats van bestemming/bevruchting aan te komen, dus wij klussen natuurlijk!!! hahaha......

Hij is net vertrokken dus we hopen maar dat het dit keer raak zal zijn. Anders gaan we volgende ronde starten met IUI.

Oh ik hoop het zooooooo, vorige keer dacht ik: als het nou raak is hoef ik de kijkoperatie niet te ondergaan.... en nu denk ik weer: als het dit keer raak is hoeven we niet voor IUI.....

Je wilt het toch het liefst via de natuurlijke weg heh....

Nou dames ik hoor het wel als er vadaag iemand wilt kletsen...

Liefs Lill

He Lill,

Zo is mijn buurvrouwtje dus zwanger geworden, haar man ging ook een weekendje weg, maar aangezien het zaad langer dan twee dagen leeft is zij dus in verwachting geraakt, dus wie weet is het ook wel bij jullie gelukt. Dat zou te gek zijn he.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan