Hi iedereen, vandaag ook onze 20 weken echo achter de rug... ik was zo zenuwachtig, zeker ook omdat niet alle berichten die ik hier lees even positief zijn. EN ik heb dan nog wat extra risico's (overgewicht, hoge bloeddruk enz enz). Maar gelukkig is alles helemaal goed. Wat kun je veel details zien!! Ik was echt verbaasd. Hartslagader, longslagader, hartkamers, de kleine hersenen, middenrif... heel mooi te zien allemaal.
Ik heb echt met verbazing gekeken, wat prachtig allemaal en gelukkig dus zonder bijzonderheden.
Mijn lief was ook helemaal stil van... en zeker toen er aan het eind van de echo even tussen de beentjes gekeken werd...
EEN ZOON! ik vind het super, maakte me helemaal niets uit, maar nu het een jongen is... SUPER!
Ik hoop dat mijn zwangerschap lekker zo blijft verlopen... want het gaat helemaal volgens het boekje!
Ik heb echt met verbazing gekeken, wat prachtig allemaal en gelukkig dus zonder bijzonderheden.
Mijn lief was ook helemaal stil van... en zeker toen er aan het eind van de echo even tussen de beentjes gekeken werd...
EEN ZOON! ik vind het super, maakte me helemaal niets uit, maar nu het een jongen is... SUPER!
Ik hoop dat mijn zwangerschap lekker zo blijft verlopen... want het gaat helemaal volgens het boekje!