ook hier de 20 weken echo achter de rug

Hi iedereen, vandaag ook onze 20 weken echo achter de rug... ik was zo zenuwachtig, zeker ook omdat niet alle berichten die ik hier lees even positief zijn. EN ik heb dan nog wat extra risico's (overgewicht, hoge bloeddruk enz enz). Maar gelukkig is alles helemaal goed. Wat kun je veel details zien!! Ik was echt verbaasd. Hartslagader, longslagader, hartkamers, de kleine hersenen, middenrif... heel mooi te zien allemaal.
Ik heb echt met verbazing gekeken, wat prachtig allemaal en gelukkig dus zonder bijzonderheden.

Mijn lief was ook helemaal stil van... en zeker toen er aan het eind van de echo even tussen de beentjes gekeken werd...

EEN ZOON! ik vind het super, maakte me helemaal niets uit, maar nu het een jongen is... SUPER!

Ik hoop dat mijn zwangerschap lekker zo blijft verlopen... want het gaat helemaal volgens het boekje!

Geweldig he!

Ik heb vanmiddag ook de 20 weken echo gehad, en alles zag er prima uit! Hij was heel erg druk, dus af en toe moeilijk om alles goed te zien en te "onderzoeken", maar uiteindelijk heeft ze alles goed kunnen zien en uitleggen.
Ik heb altijd gedacht dat het een meisje zou zijn, nou mooi niet, haha, het is een jongetje, mn gevoel heeft me dus goed voor de gek gehouden!

Ben erg opgelucht dat alles goed was, en dat er alles op en aan zit!

groetjes Jacky

Wij hebben gister ook de 20 weken echo gehad, het verliep heel relaxed. De echoscopiste was een heel aardige dame van een jaar of 50 die alles duidelijk en helder uitlegde. Helaas kon ze niet zien of het jongen of een meisje werd (vond ik wel jammer) want de kleine lag de hele tijd met de beentjes over elkaar. Maar het bealngrijkste is dat het gezond was!

Fijn hé die echo, tenminste als alles ok is. Mijn gynaecoloog had ons van te voren goed ingelicht over de voor en nadelen van deze echo. Maar ik ben blij dat wij het gedaan hebben.

Jammer dat ze niet altijd het geslacht kunnen zien, zeker als je het wil weten.

Wij mogen vanmiddag (ben 21wk en 4d)... ben wel een beetje nerveus.
Maar ach, gewoon maar over ons heen laten komen denk ik dan maar.
Eigenlijk willen we niet weten wat het gaat worden, ben benieuwd of het gaat lukken om het geslacht buiten ons blikveld te houden.

Terug
Bovenaan