ook hier de 20 weken echo

gisteren heben wij ook onze 20 weken echo gehad op het horen van dat onze zoontje een klomp voet heeft is zo ver alles goed
4 jan moeten we naar het amc voor verdere onderzoek dus hier nog even spannend

voor iedereen een goed uit einden en een goed mooi gezond gelukkig nieuw jaar

Ojee, dat is even schrikken. Eerst maar eens kijken hoe erg het is. VOlgens mij is het best goed te behandelen en kom het meestal wel helemaal goed. Maar toch. Je hoort liever dat je kind gewone voetjes heeft denk ik. Succes hoor!

klompvoetjes kunen er in 4 gradaties zijn en dan heb ik al een zoon die een form van autisme heeft en die combi maakt het allemaal wat ingewikkelder
klomvoet en verstandelijke afwijking komt vaak voor in combi
ze kunnen nu gaan voorstellen om een vruchtwater punctie te doen dat doen wij niet het kindje is welkom
de behandeling van het voetje kan ook op verschillende manieren onze voorkeur gaat uit naar gipsen maar heeft het een stugge klompvoet zou dat wel eens niet door kunnen gaan en dan moeten we toch een operatie doen
maar zo ver is het nog lang niet eerst maar de echo's afwachten en dan maar eens zien met de geboorte hoe het dan echt is

vanochtend naar het amc geweest
daar bleek hij niet 1 maar 2 klompvoetjes te hebben verder alles goed pfffffffff
nu worden we uitgenodigt bij de ortopeed of ons kindje te bespreken
ben blij dat we binnen kort een pret echo hebben om weer eens te gezellig te kijken en genieten ipv medic

Terug
Bovenaan