ook hier de eerste stapjes...

Leah is bijna 20 maanden en vandaag heeft ze toch wel 10 losse stapjes achter elkaar gezet..... jaha, eindelijk! Ze begint het nu leuk te vinden en wil telkens 'taptap' (stapstap) doen......
Het staat in ieder geval op de film, en ze wordt nu wel een echte wijsneus om te zien.
Weer een fase verder......

Goed zo Leah! Eindelijk heb je nu ook ontdekt hoe het lopen werkt! Ik loop nu 3 weken en kan al heel hard :)
Mama moet soms moeite doen om me bij te houden!

Groetjes Bente!

HOERA!!!! Gefeliciteerd!!!

Geniet ervan.

Jasmijn loopt nu net 2 maandjes denk ik en ze doet nu niks anders meer als lopen, maar ik straal nog iedere keer als ik het zie. Het is zooooooo leuk!!!

Liefs Trudi

Wauw, gefeliciteerd! Ik vond het echt een heerlijk gevoel toen ze voor het eerst in mijn armen liep. Hoewel ze ook regelmatig juist van mij wegloopt, haha, dat krijg je er 'gratis' bij. Het is echt een ander gezicht he, zo rechtop en zelfstandig. Norah kon ook eerder 'taptaptap' zeggen dan doen, maar uiteindelijk is ook dat goed gekomen met ruim 19 maanden. Het gekke vind ik wel, dat het al zo snel zo normaal is geworden dat ze loopt. Ik heb er héél lang naar uit gekeken, en toen ze het eenmaal kon, was ik er zo aan gewend. Ben benieuwd hoe dat bij jou is!

Groetjes,
Jamie

Terug
Bovenaan