Ook hier een afscheid

A

Anoniem

Guest

Dames,

Ik merk de laatste paar weken dat het niet zo goed met mij gaat omtrent het zwanger worden. Mijn humeur wordt er niet beter op en vooral als ik dus lees op het forum dat er weer iemand zwanger is. Heeft niks met jaloezie te maken overigens want het is gewoon het mooiste wat je kan overkomen. Maar ik denk dan op dat moment; "waarom is dat mooie wonder niet voor mij weggelegd?"
Ik ga nóg gezonder leven maar wil het niet mijn leven laten beiinvloeden vandaar dat ik dit forum ook even wil vergeten. Jullie zal ik trouwens echt niet vergeten!! En mocht ik tóch zwanger worden zal ik dat wel melden hier hoor. Nou meiden, zet m op, laat 2006 een mooi, blij, liefdevol en vruchtbaar jaar zijn en wees lief voor elkaar

Liefs Costa

Lieve Costa

Ik kan zo goed begrijpen wat je bedoelt.....
Ikzelf zat ook echt tegen het randje aan, en mij heeft het echt
goed gedaan, om een tijdje niet al te veel hier te zijn. Even lekker
ontspannen en je weer eens bedenken wat nou eigenlijk belangrijker
is......Jij of je kinderwens.....Ik bedoel, je moet je toch echt goed
voelen als je zwanger wil raken. Het is tenslotte belangrijk dat je
baby een tevreden moeder krijgt.....

Lieverd, ik hoop af en toe nog wel iets van je te horen......
Heel veel sterkte en dikke kussen en knuffels,
Annet

Ha meis,

Jeetje wat sneu voor je allemaal. Maar ik hoop

dat je misschien over een paar maanden

toch zwanger bent.

Wees zuinig op jezelf.

Heel veel sterkte gewenst.

Liefs

lieve costa,

ik mistte je al een tijdje op de chat en las hier ook niet veel over je, dus was al bang dat het je allemaal even teveel werd....meid ik denk dat je een hele goede beslissing neemt!zwanger worden hoort iets moois en fijns te zijn en je voelt je rot...ook zonder forum heb je de frustratie, maar als je al die blije berichten leest raak je denk ik alleen maar meer in de put....hoop trouwens dat je wel hoop put uit de verhalen van meiden die lang bezig waren maar toch zwanger raakten....kortom geef de hoop niet op maar denk aan jezelf

en laat snel weten dat je zwanger bent!!!!want ik ben dan geen zweefteef (costa begrijpt me)maar ik weet zeker dat je weer zwanger raakt!!!!!en zet dat dan maar even met koeieletters hier neer!

meid denk aan jezelf en geef de hoop niet op!!!

dikke kus leetje 1981

p.s ik moest altijd wel echt lachen om je op de chat!

Hallo,
Dat heb ik nou dus ook een beetje. Ik hou het wel bij maar niet al te veel. En ik had dat vorige maand ook heel erg dat verdrietige gevoel als ik las dat er weer iemand zwanger was. Een klein beetje jaloezie zit er bij mij wel bij! Ik wil ook zo graag voor zo'n klein hummeltje kunnen zorgen!!
Nou sterkte en de zon gaat ook echt voor jullie schijnen!!!!!

Groet Suus

he meid

gossie meissie wat vervelend voor je..
ik kan het me zo goed voorstellen en begrijp je keus.... idd het is niet leuk om te lezen dat er dan weer iemand zwanger is...........en je wilt zo graag...

meid ik wou dat ik je kon helpen op wat voor een manier ook..

denk aan jezelf en aan je vriend ... en ik hoop dat ik dan heel gauw een heel mooi bericht van je kan lezen.......

je bent al eens zwanger geweest dus je kan zwanger raken ik geloof er echt in.......

meid ik geef je een hele dikke knuffel en duim heel hard voor je...

ik ga je missen ik kon altijd fijn met je praten.....

even uit het oog maar niet uit het hart..........

liefs tobi

Terug
Bovenaan