Ook hier een korte update.

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Het was even spannend de afgelopen week. We mochten 3 dagen niet klussen en mijn ei was in aantocht tijdens die 3 dagen!
Gelukkig is de opzwemtest nu voorbij en spontaan had ik gisteren een positieve ovulatietest! Voor de eerste keer dat ik blij ben met mijn lichaam dat het eens niet loopt zoals anders, haha!
Gisteravond dus meteen lekker geklust en vanavond meteen weer, want het nieuwe bed (vandaag geleverd) moet wel worden ingewijd natuurlijk!

De eerste echte ronde is een feit! Eindelijk het gevoel datwe niet meer voor Jan Lul bezig zijn! Heerlijk! Laat de positieve test nu maar komen! En bij de andere meiden ook natuurlijk!

Liefs Daisy

Hoi Daycey!

Wat een goed nieuws! Veel klusplezier!

Groetjessss

Lieve Daisy,

Wat een goed nieuws!! Dat zal een heerlijk gevoel zijn en indd héél fijn dat het nu wel eens klopt!!
Ik zeg: TOP!!!!

Ik hoop het zooooo voor jullie!!!

Liefs Lynn

Goed joh, en je bent superpositief net als je ovutest haha! Nog 2 weken...

Jippieeeeeeeeeeee goed getimed van je lichaam zeg!!! fijn dat je er eens van op aankunt he?!
nu hopen dat je over 2 week posi test...en die kans is wel groter nu natuurlijk!!! ik duim voor je meid echt waar, is jullie zo gegund!
liefs xx

Fijn voor je meid!! Nu duimen voor een positieve test over 2 weekjes!!

Veel klusplezier!
Liefs ciomama

Wat spannend!!!
Haha logisch dat het nieuwe bed ingewijd moet worden;) Heel veel klusplezier! En hoop van harte dat je een positieve test hebt deze ronde!!

Liefs Renate

Terug
Bovenaan