ook hier een snikkende vrouw

Ik was 6 weken zwanger na meer als 1,5 jaar proberen. Voor het eerst zo ver gekomen.
we wisten het net een paar dagen echt en helemaal blij. Vanwege me werk kom ik er al veel mee in aanraking met goede en- hele slechte ervaringen. We waren net  bij de huisarts geweest voor hulp dan 4 weekjes later  ben je zwanger, net de betekenis doorgedrongen geen hulp erbij nodig jippie!!!! en nu ben ik alleen thuis want ik ben niet meer zwanger  en  heb echt zin om alle coniferen uit de tuin te trekken of iets degelijks.

Ik weet weer van me werk het ligt niet aan  je zelf, kan gebeuren. De meeste eerste  zwangerschappen    gaan fout, oefenen van de baarmoeder.ect.

En kop op jullie kunnen het in ieder geval voor elkaar  krijgen zeggen ze dan tegen  je (ze kunnen wat mijn betreft op dit moment van het dak af springen, maar ze  bedoelen het goed( dat weet ik)

Ik hoef niet gecutiteerd te worden, 6 dagen  flink veel bloedverlies maar wel alles kwijt. nu nog van de buikpijn af.

ik moest het even van afschrijven.
nanda1977

Hi meid,
wat rot voor je joh! Weet je dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent. ik hoorde het pas maar de theorie (of het waar is of niet) past wel bij mij!
ik heb april 2003 miskraam gehad. 1 maand later was ik zwanger en januari 2004 werd mijn dochter geboren! Hoera!
\een tweede is helaas moelijker. ik heb inmiddels dit jaar 2 miskramen achter de rug (2 curetages met 13 weken en met 9 weken) dus ben ook best depri.
De laatste curetage was 3 weken terug. er moet nu 1 menstruatie over heen gaan en dan zouden we weer mogen proberen, maar goed dat zien we wel weer.
Ik wilde je alleen maar een beetje een hart onder de riem steken. Wedden dat je zo weer zwanger bent :)
succes, denk positief dat helpt echt!
veel liefs Calorietje

Terug
Bovenaan