OOk hier een trotse moeder...

Vorige week heeft Lukas een weekje bij opa en oma gelogeerd en hij heeft het super goed gedaan, ik ben helemaal trots op hem!

Ondanks dat hij voor het eerst in een groot bed moest slapen, vond hij dat helemaal niet erg. Hij heeft er super goed in geslapen en is er maar een keer uitgevallen (drie uur snachts!) en nooit zelf uitgeklommen (heeft nog slaapzak aan).

HIj heeft ons helemaal niet gemist en is super lief voor opa en oma geweest. Oma heeft hem schandalig verwent (Ik liep net in de AH en van het begin af aan was het kaas, kaas, kaas, en toen ik bij de kaas afdeling kwam was het JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!). Jullie kunnen waarschijnlijk wel raden waar hij dat van heeft....

Ik schrijf van de week nog wel ff een verslagje van onze vakantie met wat foto's maar ik ga nu ff wat slaap in halen, terwijl Lukas ook slaapt.

Annemieke

Fijn zeg, dat het zo goed is gegaan en opa&oma’s zijn gemaakt om te verwennen dus ach... liever een goed stukje kaas dan een stuk taart, verfijnde smaak heeft die jonegen toch! Knap dat ik zo in het grote bed is gaan slapen.

Terug
Bovenaan