Ook hier een update...

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens. Een hele tijd geleden. Heb inmiddels vakantie gehad en we zijn heerlijk 2 weekjes weg geweest met de sleurhut naar de Veluwe. Toch op één of andere manier trekt ons dat elk jaar weer. Heerlijke bosrijke omgeving. Beetje heuvel-achtig. Leuk kunnen fietsen en wandelen. En ach... het weer in Nederland is ook wel eens lekker hoor. 30+ hoeft van mij ook niet.
Toch heb ik wel eens beter weer gehad tijdens mijn vakantie. Elke avond zaten we met vesten en jassen aan te klappertanden voor de tent. We waren met een stel goede vrinden op vakantie. Zij hebben een dochter van 3 ½ en een zoon die een week ouder is dan Tygo. Erg leuk dus. Maar de beide moeders zaten dus mooi 's avonds te bibberen. We hebben zelfs één avond gebruik gemaakt van de plaatselijke magnetron (in het sanitaire gebouw) om onze chocolademelk heet te maken hahahahaha.

Grappig feitje. Die vriendin was dus tegelijk zwanger met mij (in 2006), ze was precies een week eerder uitgerekend en een week eerder dan Tygo is haar zoontje dus geboren. Nu is ook zij weer zwanger en komt nu 1 ½ week achter mij aan. Heel frappant...

Met de zwangerschap gaat het ook goed. Ben nu 16 weken zwanger. Voel me prima. Alle vage kwaaltjes zijn wel weg nu. Af en toe zie ik het even niet meer zitten. En kan een reclame op tv me al vreselijk aan het janken maken. Grote emo-doos die ik ben. Had ik bij de zwangerschap van Tygo niet. Ben nu wel snotverkouden en mijn re-schouder zit praktisch op slot. Heel vervelend en ontzettend pijnlijk. Dan merk je pas hoe vaak je je re-arm gebruikt.
Buikje groeit ook al lekker. Is wel leuk hoor. Iedereen ziet het weer en je wordt van alle kanten gefeliciteerd. Ik voel de kleine nog niet, maar ik ga ervan uit dat dit niet lang meer gaat duren.
Ik heb mezelf (voor de vakantie al) zo'n angelsounds doppler aangeschaft. Erg leuk. Af en toe even het hartje opzoeken en met je ogen dicht luisteren naar de snelle hartslag, het getrappel en gedraai van de kleine.

Nou, nu resten alleen nog wat foto's natuurlijk.

Vermoeid, gewassen en uitgeput op het grote bed na de eerste dag op de camping.

Een mooie verftekening gemaakt.

Mijn favo-speel-ding     spring spring spring spring

Stoepkrijten met de dochter van onze vrienden

Koekje eten in de berm.

En nee, we zijn GEEN chineesjes hahahaha..... (sorry zon) ROT-ZON

Met "dikke" mamma bij de waterval

't Schiet al mooi op hè?!

Mijn scheetje...

Even lekker een ijsje eten...

Mijn mamma was jarig.
Groetjes happyM.

Hmmmm, ik drukte op "bericht plaatsen" voor ik de laatste foto erop had...
Hier komt er nog eentje dan.

Mijn stoere bink.

2 weken lang met een grote boog om de motor heengelopen. Zo eng vond hij het. En de laatste dag heeft hij met pappa een rondje over de camping gereden. Hij vond zichzelf heel stoer !!!

Nou dat waren ze dan.

Groetjes happyM.

Oh, wat lekker ja! Jammer van het weer, maar gelukkig kon je de chocomelk warm maken, hahaha!
Je buik groeit al mooi. Kun je de trouwerij nu op je buik schrijven trouwens?

Ik zag dat jullie op een Landal locatie zaten. .Toevallig Coldenhove? Daar zijn wij afgelopen december geweest en ik meen wel wat te herkennen. Inderdaad een mooi stukje nederland als je het platte noorden gewend bent (hoewel Drenthe ook mooi is!).

Doe rustig aan en ach die hormonen...die komen vanzelf weer tot rust...ooit!

Groetjes,
Ellen en Julian

Hoi Ellen,

Ja (die trouwerij kan ik op mijn bolle buik schrijven eerst)

Ja (klot Landal Coldenhove. Erg leuk, alleen recreatie-team niet)

Ja (ik denk ook wel dat die hormonen ooit minder worden)

hihi

Groetjes happyM.

Hahaha!
Ja, vond het er ook erg mooi. Alleen Gert werd ziek, dus die heeft alleen het huisje gezien die week en ik maar zoveel mogelijk met Julian op pad. Naar de Bollo Club (verder was er ook geen recreatieteam) en wat fietsen.
Ik kan me voorstellen dat het er in de zomer erg leuk kan zijn, ook op die camping.

Maar goed, wat wordt die Tygo ook al een kerel zeg! Hoe gaat het trouwens met hem, of eigenlijk met zijn beentjes??

Wauw Marieke, wat zie je er al mooi zwanger uit zeg!! En zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad........... maar brrrrrr, koud op vakantie? Dan toch liever 30graden hahaha (maar jij had Aruba al gehad natuurlijk).

En Tygo is toch ook een mooi ventje zeg, wel lachen dat hij niet in de buurt van de motor wilde komen (over een jaar of 12 zou je willen dat hij erbij uit de buurt bleef haha)

Groetjes
Susan

O ja Tygo zijn beentjes. Had ik jullie bijna dat verhaaltje onthouden. Shame on me... hihi.

Gisteren zijn we met hem naar de huisarts geweest. Die had in het vroege voorjaar gezegd dat we rond zijn tweede maar even een afspraak moesten maken om te kijken of de stand van de O iets minder was geworden. Zo niet, dan werd hij doorgestuurd naar de orthopeed.
Gisteren was te zien dat de stand van zijn beentjes ietsje rechter is geworden, maar nog steeds niet helemaal recht. Doordat peuters op een gegeven moment vanzelf X-beentjes ontwikkelen, denkt de huisarts dat het op dat moment zal rechttrekken bij hem ipv een X-stand te worden. Over een half jaar moeten we terug komen.
Doordat Tygo zijn knieën niet geheel strekt tijdens het lopen en omdat hij zijn linkervoet naar binnen zet en zijn heupjes "naar buiten draait" lijkt de O-stand tijdens het lopen veel erger dan het in werkelijkheid is. Tja... vraag me aan lenige Harrie niet hoe hij het doet, maar hij loopt eigenlijk altijd al zo. De HA zei dat sommige kindjes zichzelf een aparte manier van lopen aanwennen. Je ziet ook veel kindjes op de tenen lopen tijdelijk. Bij sommigen blijft dit.
Hebben jullie Rob Geus wel eens zien lopen? Of nog erger Joop v/d Ende? Die lopen ook allebei met een O-stand in de heupen of benen. Bij Joop v/d Ende is het helemaal vreemd gevormd. Bij Rob Geus lijkt het meer op stoere cowboy-benen hahahaha

Op deze foto is een beetje te zien dat hij zijn voet naar binnen zet en zijn knieën niet strekt. (de O-stand is niet goed te zien zo)

Nou dat was de update van Tygo zijn benen hihi
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan