Ook hier een vreemd lijf

A

Anoniem

Guest
Zoals ik al meerdere keren gelezen heb bij jullie, worden we bijna allemaal voor de gek gehouden door ons eigen lijf.
Mijn lijf vormt hierin dan ook geen uitzondering. Mijn vorige periodes waren na een zeer lange van 4,5 maand 27, 31 en 33 dagen.
Deze ronde komt neer op 47 dagen. Kortom geen touw aan vast te knopen. Binnen deze periode, had ik grotere borsten, tepels verschrikkelijk gevoelig, en ik had het warm, was aan het zweten.( is voor mij een vreemde gewaarwording, zweet eigenlijk niet zo)
Maar ja, de hoop werd weer onderuit gehaald door een nega test en een week later de bij iedereen beruchte rode duivels.

Nu is mijn punt van dit hele verhaal, ongi voorbij, maar grote borsten gebleven, tepels stuk minder gevoelig.. Wie herkend dit, dacht ik eindelijk mijn eigen lijf te kennen en periodes te herkennen. Hebben we weer iets nieuws.. Grr word er een beetje melaconiek van..
Maar nu maar hopen dat ronde 13 geluk brengt.

Liefs, mar

Wat vervelend!
Jammer genoeg heb ik hier geen ervaring mee. (wel het extra zweten... wat ik nu wel telkens heb bij deze onregelmatige cyclussen en eerder nooit had.)

Succes.
liefs,heleen

Mijn borsten blijven ook wel een lang groter. Zijn allemaal hormonen. Soms lijkt het of je zwanger bent. Trap er elke maand weer in.
Gr.

Terug
Bovenaan