Ook hier even, hebben jullie enig idee ?

Heey meiden,

Heb sinds vanmorgen last van mijn rug(al paar dagen af en toe maar nu al de hele dag)
Verder heb ik sinds begin van de middag zware benen vooral bovenbenen.
Ook buikpijn beetje kramp achtig en af en toe steken..
Tevens doet het tussen mijn benen pijn en voelt het daar ook zwaar aan...

Ik weet dat de kleine man al aan het indalen is hebben ze van de week geZegt en gezien...
Maar voel me zo naar iemand die me kan helpen?

Heb overigens nog geen harde buiken ontdekt

Hai Cloewja,

Ik kan je niet helpen of adviseren maar ik heb exact hetzelfde sinds een paar dagen. Ben nu 30 weken dus dat indalen zal het misschien niet zijn, ook al liggen ze al heel lang allebei met hun hoofdjes naar beneden en misschien is het met een tweeling weer anders.

Maar goed....alles wat je beschrijft, is voor mij heel herkenbaar dus ik hoop ook dat er iemand is met de gouden tip! Ik hou het in de gaten.

Die rugpijn is overigens voor mij al heel 'normaal' geworden, hoe irritant het ook is. Mijn fysio heeft het weleens uitgelegd hoor. Alles staat natuurlijk in verbinding met elkaar, bekken, rug etc.....en omdat onze buiken nu dikker/zwaarder worden en die delen van de rug/bekken weker, krijg je daar meer last van.

Sterkte meid. Liefs Lynn.

Geen advies, wel veel sterkte!

Waarschijnlijk kijgen steeds meer meiden dit nu, tenminste ik heb dit ook vaak. Vooral een zwaar gevoel vanaf mijn bekken. Heb hier dan ook veel meer last van de laatste dagen. en idd dat gaat meestal dan ook door naar je rug. Warm bad of kruik en letten op je houding en je bewegingen denk niet dat je meer kunt doen!

sterkte!

liefs

Het word allemaal lichamelijk zwaarder nu.... Helaas maar nodig. Ik heb zelf veeeeel rugpijn en soms ook in liezen en bbekken. Het is heel vervelend. Vooral als je Ff wilt shoppen ofzo. Rustig aan en vaker Ff koffiepauze is aan te raden.

Liefs

Terug
Bovenaan