Ook hier ff bericht toch maar dokterspost geweest

Nou toch maar ff dokterspost gebeld net...
Mijn Linkerbeen doet zo'n pijn en het begint in mijn buik. Blijft alleen lang hangen in mijn been...
Moest ff urine inleveren dit was helemaal schoon...
Bloeddruk was goed
Been was soepel beweegbaar ook al deed dat veel pijn...
Kuiten gevoeld waren ook goed dus ook geen tekenen van evt. Trombose

Nu dus weer thuis met het advies neem maar paracetamol mag vanavond in totaal 3 omdat ik nog niets gehad heb...(weet dat het niet helpt dus waarom nemen)
En moet maar gaan liggen been iets omhoog en maar op tijd op bed

Verder morgen sowieso controle bij de vk dus daar ook hele verhaal doen en kijken wat deze zegt. Eigenlijk precies wat ik verwacht had maar goed de pijn in mijn Been is momenteel te erg geworden.

Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt in je been.
Doe vanavond heel rustig aan en dan morgen met vk verder bespreken.

Beterschap!

Liefs,x

Zou heb kunnen dat de baby op een zenuw ligt? Dat je daarom pijn hebt in je been?? Misschien kan er eens n osteopaat naar kijken..
Zelf heb ik pijn in m'n rechterbeen, maar dat komt als ik lang heb gezeten (kantoorbaan) heb ik n tintel in m'n been als of het bloed niet goed door stroomt.

Morgen even afwachten. Ben benieuwd wat ze zegt.
Succes met de pijn!!

Wat vervelend meis! Helpt paracetamol niet? Bij mij normaal ook niet maar vanochtend heb ik er toch eentje genomen tegen mijn rugpijn en waarempel het hielp! Probeer er eens eentje, wie weet....

Zeer vervelend meid. Met dr kwaaltjes gaat het goed hier in de dec groep, maar ook nov is dus aan de beurt!

Ik zou ook een paracetamol pakken hoor, je mag ze echt hebben.

Misschien heeft mamasam idd gelijk, morgen anders even goed navragen bij de vk.

@mamasam ik heb hetzelfde als jou denk ik. Tintelend, brandend en soms dood gevoel in rechterbeen. Alleen ik heb het ook als ik lig. Heb je nog tips?

Succes meid vanacht en hoop dat de vk je morgen misschien kan verder kan helpen.

Liefs

Vervelend cloewja dat je z'n last hebt, wel goed dat je naar de huisarts bent geweest. Wat mamasam verteld komt mij idd heel herkenbaar voor van mijn vorige zwangerschap. Succes morgen bij de vk en probeer lekker te slapen.

Paracetamol is te licht voor mij, heb in het verleden zware pijnstilling moeten gebruiken vanwege schouderblessure. Hierdoor reageert mijn lichaam eigenlijk niet meer op paracetamol.
Zou inderdaad zenuw kunnen zijn. Heb ik eerder gehad door overgewicht... Ga het morgen allemaal ff voorleggen

@cs1983; als ik dat heb moet ik echt even lopen, veel koffie en thee halen op t werk voor collegas, even bewegen, savonds op de bank languit liggen helpt ook. Moet morgen naar de vk zal het eens navragen wat het is.

Slaap lekker allemaal.

Liefs Sam

Terug
Bovenaan