Ook hier helaas: 4e IUI mislukt....

Hoi meiden,

Vanmiddag ongesteld geworden en onze 4e IUi is dus wederom mislukt. Ondanks zo'n 12 miljoen zaadcellen en 2 geweldige eitjes is het niet gelukt. Ik vraag me af of het nog wel een keer gaat lukken. Waarom 4 x niet en een 5e keer wel??? Begin mijn hoop in IUI wat te verliezen.....

Deze maand geen behandeling, het lab in NIjmegen is dicht. Dus begin februari gaan we voor poging 5.

Wanneer poging 5 en 6 niet gelukt zijn, houdt IUI voor ons op. Dan wordt de stap gemaakt naar IVF of ICSI. Ik zie er enorm tegenop en hoop nog steeds dat IUI nog wat gaat brengen, maar zoals ik al zei, reken ik daar eigenlijk al niet meer op.....

Iedereen veel succes en sterkte en tot snel!

Liefs,

Ginger

Ginger,

Je moet je hoop niet verliezen, ik ben 2 x spontaan zwanger geraakt en toen na n hele tijd niets mocht ik met iui beginnen.
Ik had gedacht dat het ook wel snel zou lukken.
Niet dus, de 6e poging was het gelukkig wel raak.
Nu zit ik weer met n ander probleem want bij de echo met 7 weken bleken het er 3 te zijn.
Alles kan.....

succes

Hoi Ginger,

vervelend dat het weer niet is gelukt.
Lastig om de keuze te maken hoelang je nog doorgaat met iui.
Mijn gyn in Belgie  zei dat wanneer het niet lukt na 3 keer zij overgaan op IVF maar je hoort idd nog wel een aantal mensen die van een latere poging alsnog zwanger worden.

Zolang het dus goed voelt en jij het geduld kan opbrengen en in de behandeling vertrouwen hebt kun je nog een paar pogingen wagen. Wel balen dat je tot feb. moet wachten tot je verder kan.

Wij zijn nu bezig met IVF ICSI. zit nu aan de pil en heb vrijdag de decapeptyl spuit gekregen. Rustig aan gewoon verder gaan, niet te veel nadenken en het komt best goed. tot zover valt het me dus nog mee.

Succes

groetjes Belle

pfff, dat is balen zeg! maar elke kans is een nieuwe kans!!!
Ik zelf heb 9 x een iui poging gedaan (in nijmegen). Na 6 pogingen wilde ze het toch nog drie keer proberen terwijl wij zelf toch onze twijfels hadden....maar ja ivf klonk zo eng en als een laatste stap. We besloten ervoor te gaan maar het heeft niet zo mogen zijn met iui. Wat zag ik tegen de ivf op....spannend, raar, nog meer hormomen..Ik was al een hormonster bij de iui (spoot puregon).

Tijdens de ivf poging viel het allemaal reuze mee!! Ik reageerde minder sterk op de hormonen qua humeur. Natuurlijk voelde  ik mijn eierstokken flink rammelen en waren er momenten dat ik het allemaal helemaal niet meer zag zitten. Ik fantaseerde over een dikke buik. Zou dat nog eens mogen komen na al die jaren?? Na 5 jaar kwam onze droom uit! Ik heb nu een dikke buik en heb dat mogen krijgen van onze eerste ivf poging in nijmegen. Ik hoop dan ook uit de grond van mijn hart dat ook jij een prachtige buik mag krijgen in het nieuwe jaar.

In nijmegen sta ik regelmatig aan de balie en zie de mensen met vruchtbaarheidsproblemen uit de ''kelder'' komen. Ze kijken soms naar mijn buik zoals ik ook eerder naar buiken keek. Op die momenten zou ik wel kunnen gillen mensen geef de moed niet op!!!! Deze buik heeft 4 jaar m.m.m meegemaakt!!! en is het resultaat van ivf!!

Kortom, zet m op!!!!!!!!!!! ik duim en hoop dat je droom uit gaat komen!!

veel liefs
Sjan

Terug
Bovenaan