ook hier mis...

hey dames

nou hier sinds vrijdag bloedverlies. geprobeerd de verloskundige te bellen. zij was alleen tussen 9 en 12 bereikbaar maar de hele ochtend het antwoordapparaat gehad. echt heel frustrerend.
want ik had wel bloedverlies maar geen buikpijn. maar m'n gevoel zei me al dat het niet goed was. nu afgelopen nacht een paar uur wakker geweest van de buikpijn en veel meer bloedverlies. nog geen vruchtje verloren maar aan m'n buikpijn te merken zal dat ook niet heel lang meer duren.
en hoewel het niet gepland was zijn we heel verdrietig want het was zo welkom.
nu hebben we wel besloten om alsnog voor een 3e te gaan. daar ben ik heel blij mee want mijn man wilde geen 3e en nu na deze korte zwangerschap is hij van gedachte verandert :D

ik wil jullie heel veel geluk wensen voor de aankomende maanden en hoop dat ik me snel weer onder de zwangeren mag rekenen.

liefs mvjr

Wat vreselijk zeg, ik leef heel erg met je mee. Ik heb zelf vorig jaar ook een miskraam gehad.
Dat is niet niets. Je verheug je er zo op en dan gaat het mis.
Heeel veel sterkte.

MVJR,

Heel veel sterkte gewenst! Ik heb net ook een stukje geschreven voor theredhead. Ik heb helaas 2 keer een mk gehad en ben heus geen deskundige, maar mocht je twijfels of vragen hebben post het hier dan gewoon. Wie weet kan ik of 1 van de anderen antwoordt geven zodat het je gerust stelt.

Sterkte meis, neem de tijd en blijf vooral praten met je maatjes!!!

Liefs grotebroer

heel veel sterkte, en inderdaad net al grotebroer zegt het is heel ingrijpend en je kunt met wat vragen blijven zitten, stel ze gerust, volgens mij zijn er namelijk bij deze mama club veel dames die een miskraam gehad hebben, ik zelf heb er ook 2 gehad en weetdat het dan fijn is om met mensen te praten die het ook hebben meegemaakt.

liefs, Kaatje

Terug
Bovenaan